ال‌جی سایر رقبا را شوکه کرد! G3 این هفته به اندروید آب نبات چوبی آپدیت می‌شود

بعد از این که گوگل آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را با نام آب نبات چوبی (5.0) معرفی کرد، اغلب کمپانی‌ها به تکاپو افتادند تا هرچه زودتر این به‌روزرسانی را برای کاربران و اغلب اسمارت فون‌های پرچم‌دار خود عرضه کنند. اما امروز ال‌جی در طی یک اطلاعیه کاربران و سایر کمپانی‌ها را شوکه کرد، اما چطور؟ همراه ما باشید.

LG-G3-Android-50-Lollipop-update-official-01

ال‌جی امروز رسما اعلام کرد که در طی این هفته پرچم‌دار خود (ال‌جی G3) را به اندروید آب نبات چوبی به‌روزرسانی خواهد کرد. به هر حال اقدام ال‌جی در این خصوص قابل تحسین است، زیرا که این کمپانی اغلب به دیر آپدیت کردن محصولات خود معروف بود که امروز اقدامی بر خلاف آن انجام داد. این به‌روزرسانی ابتدا در لهستان و سپس در سایر کشور‌ها منتشر خواهد شد. پیش‌تر نیز اسکرین شات‌های اندروید آب نبات چوبی بر روی ال‌جی G3 به بیرون درز کرده بود.

در واقع ال‌جی G3 اولین اسمارت فونی خواهد بود که به اندروید آب نبات چوبی به‌روزرسانی می‌شود که جز نکسوس‌ها و یا اندروید خام نیست. این کار یک رو دستی به کمپانی‌هایی نظیر سونی، اچ‌‌تی‌سی و سامسونگ محسوب می‌شود.

همچنین ال‌جی اعلام کرده که سایر اسمارت فون‌هایش نیز به‌زودی به این نسخه به‌روزرسانی خواهند شد و نمایندگی آلمان این کمپانی اعلام کرده که ال‌جی G2 نیز اندروید 5.0 را دریافت خواهد کرد.

2 در مورد “ال‌جی سایر رقبا را شوکه کرد! G3 این هفته به اندروید آب نبات چوبی آپدیت می‌شود”

  1. نمیفهمم چرا بعضی از شرکت ها تو آپدیت های جدید گوشی های میان ردشونو در نظر نمیگیرن حتی مدل کوچک تره پرچمدار هاشونم آپدیت نمیکنن اصلا این کارو درک نمیکنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH