چند توصیه برای ایجاد سایت برای کسب و کارهای کوچک

ایجاد سایت برای یک بیزینس می‌تواند کار پیچیده‌ای باشد، هر چند شاید این طور به نظر نرسد. در مطلب زیر قرار است به 5 توصیه از سمت جرمی شوارتز بپردازیم. شوارتز رئیس بخش توسعه بیزینس Squarespace است. افراد از توصیه‌های او برای ایجاد سایت استفاده می‌کنند.

1.مخاطبان خود را هدف بگیرید

movie

می‌خواهید چه کسانی به سایتتان بی‌آیند؟ می‌خواهید برای چه قشری جذابیت داشته باشد؟ محدود کردن این افراد یک امر مهم در بحث ایجاد یک سایت مهم بیزینسی است.

فرقی نمی‌کند که آنها مشتری یا بیزینس‌های دیگر باشند، راه و روش‌هایی را که دوست دارند از طریق آنها اطلاعات کسب کنند بی‌یابید و مطمئن شوید که وب سایت شما از همین راه‌ها استفاده می‌کند.

2.هدف خود را تعیین کنید

social

از وب سایتتان چه می‌خواهید؟ شوارتز این خواسته را به سه گروه زیر تقسیم می‌کند:

مشتریان بالقوه: اگر می‌خواهید از وب سایت خود مشتریان بالقوه ایجاد کنید، مطمئن شوید که به اندازه کافی توجه در زمینه مربوطه ایجاد می‌کند. باید درون وب سایت خود یک توجه جلب کن مثل دکمه Trial داشته باشید.

ترافیک: ایجاد ترافیک برای یک وب سایت می‌تواند از بزرگترین نگرانی‌ها باشد. به همین خاطر شوارتز توصیه می‌کند که حتما از دکمه‌های فالو شبکه‌های اجتماعی که به‌راحتی قابل دسترس است و لیست ایمیل اشتراک استفاده شود. لینکهای شبکه‌های اجتماعی وب سایتتان را درست در صفحه اول قرار دهید.

فروش: اگر یک محصول را به صورت آنلاین می‌فروشید، آن  را درست در مرکز توجه قرار داده و قیمت‌ها را شفاف نوشته و حتما از دکمه “اضافه شدن به سبد خرید” بهره ببرید.

  1. متون را راحت و قابل فهم بنویسید
  2. letters

هر متنی که بر روی وب سایت‌تان قرار می‌دهید باید برای خواننده قابل فهم و راحت باشد. اینترنت فضای مورد علاقه افراد کم توجه است و لازم نیست که در آن از نثر ادبی و سنگین استفاده شود. روی آنچیزی تمرکز کنید که می‌خواهید به مخاطبانتان برسانید.

  1. برای بیزینس خود یک هویت بصری ایجاد کنید
  2. logos

منظور از هویت بصری در واقع ایجاد یک لوگوی منحصر به‌فرد است. لوگویی که باید آن را در صفحه اصلی قرار دهید. اگر در ساختن لوگو موفق نیستید، از یک تصویر که افراد بتوانند آن را به بیزینس شما ارتباط دهند، استفاده کنید.

  1. در وب سایت از فراخوان برای عمل بهره ببرید
  2. megaphone

فراخوان برای عمل است که باعث می‌شود افراد زمانی که به سایت شما می‌آیند در آن مانده و کاری کنند. در تحقیقی که سال 2013 در Small Biz Trends از آن گزارش شد، نشان داده می‌شد که 70 درصد بیزینس‌های کوچک از فراخوان به عمل استفاده نمی‌کنند.

Small Biz Trends چند مثال خوب از این مورد آورده است: ثبت نام در خبرنامه، برخورداری از مزیت پیشنهادهای ویژه یا دیدن دموی محصولات و غیره.

1 در مورد “چند توصیه برای ایجاد سایت برای کسب و کارهای کوچک”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH