ماشین شاسی بلند مرسدس بنز Vision G-Code با ظاهری رویایی (به همراه تصویر)

مرسدس‌بنز خودروی جدید خود را در کلاس SUV فشرده و با سوخت ترکیبی هیدروژن و برق معرفی کرد. این خودرو با نامگذاری عجیب Vision G-Code علاوه بر برخورداری از امکانات متداول خودرو های لوکس، ویژگی جالب توجه دیگری نیز دارد و آن رنگ خودرو است. پوشش بیرونی خودرو قادر به تولید انرژی الکتریکی است. یکی از روش‌های مرسدس بنز Vision G-Code برای تولید انرژی، جذب انرژی خورشید توسط این پوشش است. روش دیگر، استفاده از انرژی باد‌ و تبدیل آن به انرژی الکتریکی است.
انرژی الکتریکی تولید شده به جای ذخیره در باتری این خودرو، برای تولید سوخت در فرآیند سنتز هیدروژن مورد استفاده قرار می‌گیرد. محور جلویی انرژی مورد نیاز خود را از یک موتور هیدورژنی می‌گیرد، در حالی که محور عقب از طریق یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. هیدروژن مورد نیاز علاوه بر روش تجزیه‌ از طریق نیروی الکتریکی تولید شده، از طریق سیستم تعلیق خودرو نیز در اختیار موتور هیدروژنی قرار می‌گیرد.
با هم به تصاویری از این خودروی مفهومی نگاهی می‌اندازیم.

Mercedes-Benz-Vision_G-Code_Concept_2014_800x600_wallpaper_01Mercedes-Benz-Vision_G-Code_Concept_2014_800x600_wallpaper_0bMercedes-Benz-Vision_G-Code_Concept_2014_800x600_wallpaper_0c Mercedes-Benz-Vision_G-Code_Concept_2014_800x600_wallpaper_06

2 در مورد “ماشین شاسی بلند مرسدس بنز Vision G-Code با ظاهری رویایی (به همراه تصویر)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH