9 ویژگی جالب در سامسونگ گلکسی نوت 4!

سامسونگ گلکسی نوت 4 هم‌اکنون یکی از گران‌ترین و البته بهترین اسمارت فون‌های اندرویدی بازار به شمار می‌رود! اگر از لحاظ مالی در مضیقه نیستید، بدون شک این وسیله قدرتمند 2.5 میلیون تومانی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

سامسونگ علاوه بر به کارگیری سخت افزار قدرتمند، در زمینه نرم افزاری نیز سعی کرده تا با استفاده از قابلیت‌های ویژه‌ای کاربرانش را راضی نگه دارد. رابط کاربری تاچ ویز، هم اکنون یکی از کامل‌ترین نمونه‌ها در زمینه امکانات نرم افزاری به شمار می‌رود. در میان این امکانات فوق‌العاده، ممکن است ویژگی‌هایی نیز وجود داشته باشد که تاکنون به گوش شما نرسیده باشد.

سامسونگ سعی کرده است تا شما را با 9 ویژگی جذاب و جالب نوت 4 آشنا سازد تا شما بتوانید با قدرت تمام از این فبلت 5.7 اینچی استفاده کنید. با ما باشید تا با این موارد آشنا شویم!

Link Preview

برای استفاده از این قابلیت مطمئن شوید که حالت AirView را فعال کرده‌اید. با این قابلیت شما می‌توانید با بردن قلم بر روی لینک مورد نظر، محتویات آن را به راحتی تماشا کنید.

Link-Preview

قابلیت Meeting Mode در Voice Recorder

توانایی ضبط صدا یکی از ساده‌ترین قابلیت‌های اسمارت فون‌هاست که از سال‌های قبل در اکثر تلفن‌های همراه وجود داشته است؛ اما در نوت 4 با استفاده از قابلیت Metting Mode می‌توانید مشخص کنید صدایی که قرار است ضبط کنید، از کدام سمت می‌آید! در این قسمت شما از 8 طرف توانایی تنظیم ضبط صدا را دارید.

Meeting-mode-for-voice-recorder

Caller information

اگر شما قابلیت Caller information را از مسیر Setting> Calls> Show Caller Information فعال سازید، آن وقت می‌توانید لیست کاملی از اطلاعات شخصی که با شما تماس گرفته است، به راحتی در هنگام برقراری تماس مشاهده نمایید.

Caller-information

نور دهی خودکار دوربین با لمس طولانی تصویر

در هنگام عکس‌برداری، هر قسمتی را که مایلید لمس کرده و چند ثانیه انگشت خود را در همان‌جا نگاه دارید، دوربین به طور خودکار نور آن قسمت را تنظیم کرده و فوکوس را در آن نقطه تنظیم می‌کند!

Auto-exposure-in-camera-with-long-press

ثبت عکس سلفی با کیفیت و بدون تاری با لمس سنسور ضربان قلب

می‌توانید به راحتی و با لمس ساده سنسور ضربان قلب یک سلفی خوب ثبت کنید. بدون نیاز به فشردن هیچ کلیدی و بدون لرزش دست، عکس خود را ثبت کنید.

Sharp-non-blurry-selfies-with-a-tap-on-the-heart-rate-monitor

Sound Detector

یک قابلیت خوب و کارا برای افرادی که در شنیدن صدا مشکل دارند و یا خواهان شنیدن موسیقی بدون صدای مزاحم هستند.

Sound-detector

نمایش آپشن‌های مهم در ابتدای لیست قسمت تنظیمات

ویژگی‌های زیاد تاچ ویز یک نعمت است اما جستجو در میان آن‌ها و عدم موفقیت در پیدا کردن تنظیمات مورد نظر یک درد بزرگ! در این نسخه سامسونگ تنظیماتی که بیشتر نیاز است را در بالای لیست قسمت تنظیمات کلی قرار داده است.

Frequently-used-settings-conveniently-displayed-at-the-top-of-the-settings-list

قابلیت WiFi Sharing

اگر می‌خواهید دوست خود را به شبکه وای‌فای که متصل شده‌اید، وصل کنید ولی پسورد آن را نمی‌دانید، قابلیت Quick Connect Wi-Fi Sharing می‌تواند بهترین راه برای شما باشد.

Wi-Fi-sharing

آپشن One-Handedd Operation

این قابلیت آن‌چنان ویژه نبوده ولی سامسونگ ترجیح داده است تا آن را نیز معرفی کند! با این ویژگی کار با نوت 4 با یک دست بسیار راحت و دل‌چسب می‌شود. این ویژگی بر روی اکثر اسمارت فون های بالای 5 اینچ به کار می‌رود. البته با حرکت سریع انگشت خود بر روی صفحه از کنار به وسط و برگشت آن می‌توانید این قابلیت را فعال یا غیر فعال کنید.

One-handed-operation

8 در مورد “9 ویژگی جالب در سامسونگ گلکسی نوت 4!”

  1. ویژگی های خیلی جالبی بود !!!!

    متاسفانه سایت شما خیلی موضع گیرانه عمل میکنه
    با ایرادات غیر کارشناسانه از گوشی های دیگه قصدش تنها برند سازیه و بس

    موفق باشید

    1
    1
  2. سپهر (وینفونی)

    آدمی نیستم که تحت تاثیر تبلیغات قرار بگیرم!! اما واقعا این نوت ۴ گوشی جالبیه!!
    از حباب و سیستم عامل و جنس بدنه که بگذریم، واقعا خوبه!! ای کاش سامسونگ یه مدل با همین سخت افزار ولی با وینفون بده!! بدنش مهم نیست!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH