در فروشگاه‌های مایکروتل پلاس، قبل از خرید محصول خودتان را از نزدیک لمس کنید!

microtel-p5

فروشگاه به عنوان رابط اصلی بین خریدار و کالای مورد نظر وی است که می‌تواند به صورت یک مغازه کوچک، یک استور آنلاین و یا شاپ بسیار بزرگ باشد. در این میان، کار کردن با کالای مد نظر (به خصوص اگر دیجیتالی باشد)، از دغدغه‌های اصلی خریداران محسوب می‌شود که با نظر به همین امر، بسیاری از شرکت‌های معتبر اقدام به احداث فروشگاه‌های بزرگ کرده‌اند که امکان کار کردن مستقیم با محصولات و تجربه زنده پیش از خرید برای کاربر مهیا شده است.

شرکت مایکروتل به عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده تلفن همراه کشور، یکی از همین شرکت‌هاست که با احداث شعبه‌های مایکروتل پلاس سعی در ایجاد رابطه‌ای مستقیم با خریدار کرده است.

یکی از ویژگی‌های فروشگاه‌های مایکروتل پلاس این است که مشتریان می‌توانند با تمام دستگاه‌هایی که می‌خواهند، قبل از خرید کار کرده و سوالات خود را از کارشناسان مستقر در فروشگاه‌ها بپرسند تا خریدی مطمئن داشته باشند. نکته در خور توجه این فروشگاه، تست کامل گوشی قبل از تحویل به مشتری و ارائه فاکتور رسمی و قابل پیگیری است.

بعد از افتتاح چندین فروشگاه این بار نوبت مایکروتل پلاس کامران است که در سوم آبان نود و سه جشن افتتاحیه آن برگزار شد. این فروشگاه با متراژ بیش از 300 متر مربع یکی از بزرگترین مجموعه‌های فروش تلفن همراه و تبلت در کشور است که  با توجه به موقعیت آن در خیابان جمهوری به عنوان قلب بازار موبایل ایران، از مهم‌ترین شعب این مجموعه تلقی می‌گردد. در این فروشگاه تمام برندهای تحت پوشش گارانتی مایکروتل که عبارتند از سامسونگ، هوآوی و اچ تی سی، عرضه می‌شود.

microtel-p2

طبق گفته مدیر فروشگاه، بر اساس توافقی که مجموعه فروشگاه‌های مایکروتل پلاس با شرکت همراه سرویس خاورمیانه داشته‌اند، همه گوشی‌هایی که از این مجموعه تهیه می‌شوند، از تاریخ صدور فاکتور تحت حمایت گارانتی و خدمات تعویض قرار گرفته و از سرویس VIP بهره می‌گیرند. در حالی که در صورت خرید از فروشگاه‌های متفرقه مبنا، تاریخ مندرج در کارت گارانتی در نظر گرفته می‌شود.

افتتاح فروشگاه‌های مدرن و با استانداردهای روز با برند مایکروتل پلاس

برند مایکروتل پلاس با در نظر گرفتن اصول ذیل فعالیت خود را پیش می‌برد:

  • ارائه کالای اصل با گارانتی معتبر
  • دسترسی آسان از تمام نقاط شهر
  • ایجاد بستر استاندارد خرید مطابق با آخرین متدهای روز
  • ایجاد امکان بررسی شخصی و استفاده از نظرات کارشناسی
  • امکان دسترسی به خدمات ثانویه (لوازم جانبی، نرم افزار و ..) اصلی، تست شده و استاندارد
  • ارائه خدمات ویژه به مشتریان (باشگاه مشتریان، جشنواره‌های متنوع، خدمات VIP ، خدمات کارشناسی)

در سال گذشته، فروشگاه‌های مایکروتل پلاس با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان، پذیرای علاقه مندان جدیدترین محصولات مطرح دنیا بوده است. خریداران تلفن‌های همراه می توانند در محیطی آرام و حرفه‌ای، از نزدیک با عملکرد و ویژگی‌های جدید محصولات ارائه شده، آشنا شوند. افزایش تعداد فروشگاه‌های مایکروتل پلاس در سراسر ایران در آینده ای نه چندان دور، دسترسی را برای عموم آسوده تر خواهد کرد.

اطمینان از اصل بودن کالا

بدون شک دغدغه همه خریداران تلفن‌های هوشمند، اطمینان از اصل بودن کالای خریداری شده و خدمات پس از فروش است. وجود فروشگاه‌های مایکروتل پلاس تضمینی خواهد بود تا خریداران و علاقه‌مندان با خیالی آسوده به تهیه محصولات مورد نیاز خود بپردازند. هم اکنون محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ تی سی و هوآوی در فروشگاه‌های مایکروتل پلاس عرضه می‌شوند و مشخصا برندهای بزرگ و مطرح دیگری نیز به زودی اضافه خواهد شد. همچنین  لوازم جانبی اصلی محصولات معرفی شده  نیز در کنار دیگر خدمات این فروشگاه‌ها ارائه می‌شوند.

بهره‌مندی از مشاوران اختصاصی  برای خریداران

قطعا همه خریداران تلفن‌های هوشمند با جدیدترین قابلیت‌ها و امکانات گوشی‌های امروزی آشنایی کامل نداشته و ممکن است در انتخاب محصول مورد نیاز خود دچار مشکل گردند. در تمامی فروشگاه‌های مایکروتل پلاس همیشه کارشناسان مجرب و آموزش دیده‌ای حضور دارند تا پاسخ گوی سوالات و نیاز مشتریان باشند.

قدرتمندترین خدمات پس از فروش تلفن همراه کشور

از آنجایی که اهمیت موضوع خدمات و سرویس‌های پس از فروش را نمی‌توان نادیده گرفت، شرکت مایکروتل پلاس با راه اندازی مرکز پاسخگویی به مشتریان و ارائه کارت‌های گارانتی و رویال به خریداران خود، گام های مثبتی در ایجاد رضایت خاطر خریداران برداشته است.

باشگاه مشتریان مایکروتل پلاس امکان تعامل هر چه بیشتر بین شرکت و خریداران را فراهم کرده است. همچنین این شرکت با برگزاری جشنواره‌های فصلی برای اعضای باشگاه، به صورت دوره‌ای جوایز نفیسی را در نظر گرفته است.

هم اکنون فروشگاه‌های مایکروتل پلاس در 9 شعبه آماده خدمات رسانی هستند.

  • تهران – خیابان جمهوری اسلامی – نرسیده به پل حافظ –  نبش کوچه لاله  – فروشگاه کامران
  • تهران – خیابان حافظ -بازار موبایل ایران – طبقه همکف – شماره 228 – برندشاپ سامسونگ
  • تهران – خیابان حافظ – بازار موبایل ایران – طبقه دوم– شماره 420 – برندشاپ هوآوی
  • تهران – خیابان حافظ – بازار موبایل ایران – طبقه دوم– شماره 413 – برندشاپ اچ تی سی
  • تهران – بولوار آفریقا –بالاتر از پمپ بنزین- بولوار آرش – پلاک 37
  • تهران – شهرک غرب –خیابان ایران زمین – مجتمع تجاری گلستان – حیاط غربی –شماره 172 –
  • تهران – خیابان جمهوری اسلامی – بعد از خیابان شیخ هادی -پاساژ یگانه – طبقه همکف – واحد 11
  • تهران – اتوبان امام علی – جنب ایستگاه مترو شهید مدنی – مرکز تجاری تیراژه2 – طبقه دوم –شماره 213
  • یزد – خیابان آیت ا… کاشانی – روبروی مجتمع شهاب

قابل ذکر است، به زودی فروشگاه‌های جدید مایکروتل پلاس در  نقاط دیگر تهران و کرج افتتاح خواهند شد. در ادامه تصاویری از این فروشگاه‌ها را مشاهده می‌کنید.

microtel-p6 microtel-p4 microtel-p1 microtel-p3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH