نسخه جدید گوگل مپ زمان رسیدن شما به مقصد را هم اعلام می‌کند!

گوگل یک به‌روزرسانی جدید را برای گوگل مپ منتشر کرده که ویژگی‌های جالب و مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این نسخه که 9.1 است چند هفته بعد از نسخه 9.0 منتشر شد. 9.0 نسخه‌ای بود که تغییرات زیادی را در دل خود جای داده بود و متریال دیزاین نیز در این به‌روزرسانی به گوگل مپ افزوده شد.

آپدیت جدید اطلاعات دقیق و کاملی را در خصوص مقصد مسیریابی شده در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اطلاعاتی در خصوص آب و هوا و ساعت مقصد مورد نظر و همچنین در نسخه جدید زمان دقیق رسیدن به مقصد نیز نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند اطلاع یابد که چه زمانی به مقصد خواهد رسید.

nexus2cee_Screenshot_2014-11-19-23-27-49-351x625

ویژگی جدیدی که در نسخه 9.0 به گوگل مپ افزوده شده است، پاسخگویی به هشدار‌های صوتی کاربر است که توسط آن می‌توان با بیان یک جمله به راحتی نمایش ترافیک مسیر را فعال یا غیر فعال نمود.

nexus2cee_Screenshot_2014-11-19-23-28-41

نسخه جدید به‌زودی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت و اسمارت فون و یا تبلت شما نیز در آن زمان هشداری را مبنی بر وجود به‌روزرسانی جدید نمایش خواهد داد اما اگر دوست ندارید تا آن زمان صبر کنید، می‌توانید این نسخه را از Android Police دریافت و بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این نسخه می‌بایست نسخه اندروید دستگاه شما 4.3 یا بالاتر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH