گوشی هواوی Honor X6 با دو دوربین در پشت عرضه خواهد شد!

اگر خاطرتان باشد، چند وقت پیش خبری از جدیدترین گوشی هوآوی که متعلق به خط تولید سری آنر یا همان honor بود را منتشر کردیم. یک فبلت بزرگ 5.5 اینچی با نام Honor 6X! این سری جزء محصولات خوش قیمت و البته پر قدرت هوآوی محسوب می شود که مدل 3C آن، طرفداران بی شماری دارد.

تازه ترین عکس‌ها نشان می‌دهد که این محصول دارای دو دوربین خواهد بود. 6X با پردازنده 1.8 گیگاهرتزی از نوع SoC عرضه می‌شود که به احتمال قوی تولید خود هوآوی بوده و یکی از Kirinهای این کمپانی است. این محصول با 3 گیگابایت رم، رزولوشن FHD و حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. توانایی پشتیبانی از رم میکرو اس‌دی و اندروید 4.4.4 از دیگر مشخصات آن خواهد بود که همگی در قالب بدنه‌ای یکپارچه فلزی و با ضخامت 7.5 میلی‌متر عرضه خواهد شد.

Honor 6X اکثر استانداردها و لیسانس‌های موجود را دریافت کرده و در حال طی کردن مراحل نهایی عرضه است؛ اما موضوع جدیدی که در مورد این اسمارت فون مشخص شده، وجود یک تفاوت مهم در دوربین پشتی X6 است. این موضوع ما را شدیدا به یاد محصول خاص HTC یعنی M8 می‌اندازد. این محصول خوب و پر قدرت قرار است تا در تاریخ 16 دسامبر توسط این کمپانی چینی به طور رسمی معرفی و عرضه شود. البته هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت این محصول توسط هوآوی منتشر نشده است.

در کنار X6 باید منتظر محصول دیگر هوآوی یعنی p8 نیز باشیم، یک اسمارت فون شیک که همانند نسل‌های قبلی‌اش دارای طراحی چشم نواز و زیبایی خواهد بود.

horon-x6-3honor-6x-2 horon-x6

5 در مورد “گوشی هواوی Honor X6 با دو دوربین در پشت عرضه خواهد شد!”

  1. واقعا باید این شرکت چینی را تحسین کرد که در مدت کوتاهی به اندازه شرکتهای بزرگ قدیمی این همه پیشرفت کرده. امیدوارم الگوی خوبی برای مهندسین الکترونیک ما باشه.

  2. باسلام لطفا قیمتهارو هم بامحصولات بزنید تا خریداران پس ازبررسی ازطریق همین خبررسانی شما حق انتخاب داشته باشند وصدالبته دعاکوی شما باتشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH