نسخه موبایلی مرورگر گوگل کروم اکنون 400 میلیون کاربر دارد!

چند ماه پیش بود که کمپانی گوگل در کنفراس I/O ماه ژوئن اعلام کرد که اکنون کاربران مرورگر کروم در اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها بیش از 300 میلیون کاربر است، این میزان کاربر یک افزایش بی سایقه برای گوگل محسوب می‌شد. اکنون حدود شش ماه از این رویداد گذشته است و طبق گزارش جدیدی که گوگل منتشر کرده، اکنون میزان کاربران نسخه اندرویدی مرورگر کروم بیش از 400 میلیون کاربر است. این افزایش می‌تواند دلایلی در راه‌کار‌های جدید گوگل داشته باشد. زیراکه این کمپانی اخیرا ویژگی‌هایی را نظیر متریال دیزاین، امنیت بیشتر و… به گوگل کروم افزوده است.

mobile-chrome-hero

دلیلی که کروم اکنون بیش از 400 میلیون کاربر بر روی اندروید دارد این است که اپلیکیشن مذکور نسبت به گذشته روان‌تر شده است و امکانات زیادی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد و در کل عملکرد کروم نسبت به نسخه‌های قبلی واقعا بهتر شده است. البته دلیل دیگری نیز بر افزایش میزان کاربران این مرورگر وجود دارد و آن هم اینکه چون مرورگر پیش فرض اغلب اسمارت فون‌های اندرویدی گوگل کروم است و روز به روز به میزان کاربران اسمارت فون‌ها افزوده می‌شود در نتیجه کاربران کروم نیز افزایش می‌یابد و اغلب کاربران اندروید برای مرورگری اینترنت از مرورگر پیش فرض یا همان کروم استفاده می‌کنند.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم اکنون حدود 400 میلیون کاربر اندرویدی از مرورگر کروم و حدود 100 میلیون کاربری اندرویدی از مرورگر اپرا استفاده می‌کنند.

1 در مورد “نسخه موبایلی مرورگر گوگل کروم اکنون 400 میلیون کاربر دارد!”

  1. من اگر کروم پیش فرض نبود ، بازم خودم نصب میکردمو به عنوان مرورگر پیش فرض ازش استفاده میکردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH