بهترین اسمارت فون‌های زیر یک میلیون در بازار!

صنعت اسمارت فون‌ها به سرعت در حال پیشرفت است و این روزها دیگر هر کسی یا یک گوشی هوشمند دارد و یا به دنبال خرید یکی از آن‌هاست. حال هر فرد به تبع اوضاع جیبش به سمت محصولات خاصی می‌رود. البته دیگر نباید نگران بود، چون امروز محصولات میان رده بازار نیز، از صفحات نمایشی بزرگ، وضوح اچ‌دی، پردازنده‌هایی سریع و دوربین‌هایی قوی بهره می‌برند. به همین دلیل اگر پول خرید یک پرچم‌دار را ندارید، به هیچ وجه نگران نباشید و گول بنچمارک‌ها و این حرف‌های تخصصی را نخورید!

در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید یک اسمارت فون خوب و خوش قیمت را تهیه کنید.

همان‌طور که می‌دانیم، امروزه تمامی کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند تا آنجایی که می‌توانند از بهترین سخت افزارها و امکانات موجود برای محصولاتشان استفاده می‌کنند. در واقع به دلیل وجود برندهای مختلف در بازار و ورود اجناس و برندهای با کیفیت چینی و البته خوش قیمت، تمامی کمپانی‌ها سعی بر عرضه محصولاتی خوب و با قیمت رقابتی هستند. به همین دلیل این شرایط به نفع مشتریان بوده و می‌توانند با کمی جست و جو در بازار، محصولات خوبی را زیر یک میلیون تومان تهیه کنند.

سعی داریم تا در این لیست از گوشی ضد آب گرفته تا محصولاتی با رزولوشن FHD و دوربین 13 مگا پیکسلی و حتی محصولاتی با اندروید 5 را برای شما معرفی نماییم.

Sony Xperia T2 Ultra

اگر به دنبال محصولی با یک صفحه نمایش بزرگ، بدنه‌ای باریک و یک باتری قدرتمند می‌گردید، بهترین انتخاب پیش روی شما همین گزینه سونی است!

این فبلت یکی از برترین گزینه‌های بازار است که سایزی 6 اینچی دارد. T2 با  چگالی پیکسلی 245ppi، ضخامتی در حدود 7.65 میلی‌متر و دوربینی 13 مگاپیکسلی، یکی از بهترین فبلت‌های زیر یک میلیون تومان بازار است.

Sony-Xperia-T2-Ultra


 Lenovo K900

اگر بخواهیم خیلی خلاصه به امکانات این گوشی چینی ولی با کیفیت اشاره کنیم، می‌توانیم از بدنه فلزی و طرح دار آن شروع کنیم.

صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p و چگالی پیکسلی 400ppi، پردازنده قدرتمند اینتل با فرکانس 2 گیگاهرتز، یک دوربین 13 مگاپیکسلی قدرتمند که با استفاده از سنسور سونی عکس‌های بی نظیری را برای شما ثبت می‌کند و نهایتا دوربین سلفی با توانایی عکس‌های واید!

این محصول با اندروید 4.1 به بازار عرضه شده است. اگر خیلی به دنبال برند نیستید، می‌توانید این گوشی را نیز با کمی جست و جو در بازار با قیمتی زیر یک میلیون تومان تهیه کنید.

lenovo-k900


Huawei Asscend P6

اگر به دنبال یک محصول استایلیش، زیبا و با طراحی خاص هستید و نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید، این مدل را در انتخاب‌های خود قرار دهید. این گوشی با صفحه نمایشی 4.7 اینچی، رزولوشن HD، ضخامت 6.18 میلی‌متری و بدنه‌ای یکپارچه و البته زیبا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های کنونی باشد. یک پردازنده 4 هسته‌ای و دوربین 8 مگا پیکسلی نیز از دیگر مشخصات این اسمارت فون اندرویدی است.

P6 هوآوی را می‌توانید با قیمتی در حدود 750 تا 800 هزار تومان از بازار تهیه کنید.

ascend-p6-lenz


HTC Desire 816

یک محصول خوش قیمت و با ارزش خرید بالا از کمپانی تایوانی htc. این گوشی با دارا بودن صفحه نمایشی بزرگ یعنی 5.5 اینچ و وضوح مناسب HD و البته کیفیت ساخت بالا، انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین‌های عالی آن اشاره کرد. یک دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت و 5 مگا پیکسلی در جلو، عکس‌هایی را ثبت می‌کند که حتما از دیدن کیفیت آن‌ها راضی خواهید بود. اما نکته دیگر، وجود اسپیکرهای جلویی گوشی است که در این رنج قیمت در هیچ برند دیگری نمونه آن را مشاهده نخواهید کرد.

این محصول را نیز می‌تواند در حدود قیمت 920 تا یک میلیون تومان بر حسب وجود گارانتی یا عدم وجود آن از بازار تهیه کنید.

HTC Desire 816 review (14)


LG G3 Beat

اگر می‌خواهید یک پرچم‌دار خاص بخرید ولی هزینه آن را نتوانستید تهیه کنید، می‌توانید به راحتی با خرید این گوشی حس داشتن یک پرچم‌دار را تجربه کنید. این محصول ال‌جی برادر کوچک G3 بوده و می‌توان آن را G3 Mini نیز صدا کرد.

G3 Beat با صفحه نمایشی 5 اینچی، وضوح HD و مهم‌تر از همه طراحی بدون نقص و کاملا مشابه با G3 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید در این روزها باشد. این محصول زیبای ال‌جی را می‌توانید با قیمتی در حدود 850 تا 900 هزار تومان از بازار تهیه کنید!

g3 beat


Sony Xperia M2 Aqua

آیا فکر می‌کنید برای خرید یک اسمارت فون ضد آب که قابلیت اتصال 4G نیز داشته باشد، باید به سرقت از یک بانک دست بزنید؟ نه! می‌توانید به سراغ Sony M2 Aqua بروید! یک اسمارت فون زیبا، با صفحه نمایش 4.8 اینچی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون! البته نگران مشخصات دیگر این محصول نباشید، یک دوربین 8 مگاپیکسلی خوب نیز برای شما تدارک دیده شده است.

M2 با قیمتی در حدود 850 تا 900 هزار تومان در بازار قابل تهیه است.

Sony-Xperia-M2-Aqua (4)


Asus Zenfone 5

صفحه نمایش HD و 5 اینچی، رنگ زیبای آلبالویی، دوربین 8 مگاپیکسلی، دو گیگابایت رم و توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت! آیا پرداخت مبلغی در حد 700 هزار تومان برای این محصول قدرتمند ایسوس زیاد است؟

Asus Zenfone 4 Review (5)


Motorola Moto G2014

یکی از جدیدترین محصولات بازار که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای زیر یک میلیون تومان آن را تهیه کنید. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، 8 مگاپیکسل دوربین، قابلیت افزایش حافظه داخلی، بلندگوهای استریو در جلوی گوشی و مهم‌تر از همه، اندروید خوشمزه 5 یا همان آب‌نبات چوبی معروف!

قیمت این محصول در حدود 900 تا 920 هزار تومان است.

375689-moto-g

22 در مورد “بهترین اسمارت فون‌های زیر یک میلیون در بازار!”

  1. سلام
    جناب مهندس چرا اصلا تو سایتتون هیچ بحثی از جی فلکس نمیکنید؟
    خیلی وقته اومده ولی هیچ بررسی درست حسابی نشده
    امکان داره بررسیش کنید؟
    تشکر
    ممنون میشم اگه جواب بدید

    1. پیمان گل‌کار

      این گوشی فروش چندان بالایی نداشت و خود کمپانی ال‌جی هم کمپین‌های تبلیغاتی چندانی برایش انجام نداد

  2. G2 mini رو هم فراموش نکنید . با قیمت حدود 700 . دوربین خیلی خوبی داره و باتریش هم خیلی خوب جواب میده . اندروید کیت کت و قابلیتهایی مثله ناک کد داره . نسبت به قیمتش خیلی می ارزه .

    1. محمد سعید بهمنی

      قیمت این محصول زیادی بالا و پایین داره و اکثرا بالای یه تومن قیمت میدن! البته اخیرا کمی ارزونتر شده و اگه بیاد زیر یه تومن واقعا می ارزه!

  3. ممنون جالب و مفید بود

    همونطور که دوستان گفتن میتونست گزینه های بیشتری هم باشه ولی از حوصله سایت خارج بود

    ولی بجای معرفی گوشی های موتورولا و ایسوس دو تا گوشی که تو ایران رو بورس هست میذاشتید بهتر بود

    ممنون از مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH