نخستین گوشی دنیا که دارای دو نمایشگر فول اچ‌دی است

Gionee یک کمپانی تولید کننده تلفن‌های همراه است که تاکنون توانسته با عرضه دو محصول خاص خود یعنی Elife S5.5 و برادر باریک‌ترش یعنی Elife E5.1 در جهان بدرخشد. هر دو محصول تولید شده توسط این کمپانی، از باریک‌ترین اسمارت فون‌های جهان بوده و در نوع خود بسیار جالب و جذاب هستند. حال Gionee در نظر دارد تا یک اسمارت فون جالب دیگر را نیز روانه بازار کند، اولین اسمارت فون دنیا که از دو صفحه نمایش FHD بهره می‌برد.

Gionee-W900

این محصول را Gionee با نام W900 عرضه خواهد کرد. طراحی این محصول شبیه به گوشی‌های تاشوی سامسونگ در گذشته است که هم اکنون در چین نیز بسیار طرفدار دارد؛ اما جالب است بدانید هر دو صفحه نمایش این دستگاه 4 اینچی بوده و رزولوشن آن‌ها نیز FHD است؛ اما جالب‌تر اینجاست که چگالی پیکسلی هر دو صفحه نمایش برابر با 550ppi خواهد بود. دیوانه کننده است نه؟

W900 با اندروید 4.4 یا همان کیت کت عرضه شده، وزن آن تقریبا 172 گرم و ضخامتش نیز در حالت بسته 17.8 میلی‌متر است. این محصول از یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز بهره می‌برد اما نام تولید کننده آن هنوز مشخص نشده است! از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت مکالمه در شبکه 4G، دوربینی 13 مگا پیکسلی در پشت، دوربینی 5 مگا پیکسلی در جلو، 2 گیگابایت رم، 16 گیگ فضای داخلی و نهایتا یک باتری 2050 میلی‌آمپری اشاره کرد.

هنوز هیچ گونه قیمت رسمی از این محصول عجیب و غریب چینی منتشر نشده است. هرچند ممکن است این کمپانی نیز همانند رقبای خودش، اسمارت فون خود را تنها در چین تولید و عرضه کند!

Gionee-W900 (1) Gionee-W900 (2) Gionee-W900 (3)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH