تصاویری از گوشی لومیا مک لارن با تکنولوژی لمس سه بعدی به بیرون درز کرد!

خبر‌ها حاکی از آن هستند که مایکروسافت تصمیم دارد یک جانشین برای اسمارت فون موفق خود یعنی لومیا 1020 را در زمان تعطیلات سال جدید میلادی معرفی کند، محصولی که به احتمال زیاد مک لارن (McLaren) نام خواهد داشت، دارای تکنولوژی لمس سه بعدی خواهد بود. این تکنولوژی به کاربر کمک می‌کند تا بدون لمس صفحه نمایش با بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف کار کند. در ماه‌های گذشته وب‌سایت Verge اعلام کرده بود که پروژه مک لارن به طور کامل لغو شده است و محصولی با این نام روانه بازار نخواهد شد اما امروز یکی از نویسندگان این وب‌سایت با نام Tom Warren اعلام کرده است که این پروژه همچنان ادامه دارد و شاهد لمس سه بعدی در این محصول خواهیم بود.

Nokia-McLaren-6

بر اساس تصاویری که از این محصول منتشر شده است، مک لارن شباهت‌های زیادی با لومیا 1020 دارد و بخش دوربین آن در پشت گوشی کمی برآمده است. این محصول از یک پردازنده کوآلکام اسنپ‌دراگون به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه جانبی بهره می‌برد. صفحه نمایش مک لارن نیز بین 5 تا 6 اینچ خواهد بود و از رزولویشن 1920×1080 پیکسل بهره می‌برد.

Nokia-McLaren-1-620x465

همانند اغلب محصولات مایکروسافت (نوکیا) مک لارن نیز از سیستم عامل ویندوز فون استفاده می‌کند و به احتمال زیاد در کنفرانس MWC که اوایل سال آینده میلادی است، معرفی خواهد شد (برای مشاهده تصاویر بیشتر از این محصول بر روی عکس‌های زیر کلیک کنید تا در سایز اصلی به نمایش درآیند).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH