بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در هفته‌ای که گذشت!

Android_apps_design

ما هر مدت یک‌بار سعی می‌کنیم، نرم افزارها و بازی‌هایی که امتیازات بسیار بالایی را آورده‌اند، جمع آوری کرده و به شما معرفی کنیم. این بار نیز محبوب‌ترین نرم‌افزارها و بازی‌های هفته را برای شما قرار داده‌ایم.

Super

SUPER

Super نرم‌افزار بسیار سرگرم کننده‌ای است و طراحی رنگارنگ و متفاوتی را ارائه می‌دهد. این برنامه طوری طراحی شده که حداقل روزی یک بار شما را به خندیدن وادار کند.

Home Design 3D

Home-Design-3D

Home Design 3D نرم افزار حرفه‌ای در زمینه طراحی منزل است. با این نرم‌افزار قادر هستید به راحتی منزل خود را طراحی کنید و وسایل داخل آن را سریعا چیدمان نمایید. شما هر طرحی را که در ذهن دارید، می‌توانید در این نرم‌افزار آن را به صورت یک نمونه سه بعدی ایجاد کنید.

Amaze File Manager

Amaze

Amaze File Manager از طراحی متریال بهره می‌برد و به آن جذابیت خاصی بخشیده است. Amaze File Manager ابزاری است که به کمک آن می‌توانید به محتویات حافظه موبایل‌تان در محیطی ساده و زیبا سر و سامان دهید.

WeMail

WeMail

نرم‌افزاری بسیار حرفه‌ای‌ست و برای کسانی که می‌خواهند بر روی ایمیل‌های خود  کنترول کاملی داشته باشند،مناسب است. از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به دسته بندی ایمیل‌ها، ارسال ایمیل گروهی، کاهش اندازه اینباکس اشاره کرد.

The Shadow Sun

The-Shadow-Sun

The Shadow Sun یک بازی فوق‌العاده زیبا و جذاب که در مدت کوتاهی که منتشر شده، توانسته امتیاز بالای ۵٫۰ را در گوگل پلی به دست آورد. بازی دارای سبک اکشن- آر پی جی است و گرافیک عالی، روایت داستانی جذاب و گیم پلی فوق العاده دست به دست هم داده‌اند تا شما را ساعت‌ها مشغول نگه دارند.

3 در مورد “بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در هفته‌ای که گذشت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH