چهار فصل را از دریچه گلکسی نوت 4 مشاهده کنید!

سامسونگ بعد از موفقیت سری نوت خود، چندی پیش نسخه 4 این سری را با نام گلکسی نوت 4 معرفی و روانه بازار کرد. این گوشی که قابلیت‌های خاص و جالبی را یدک می‌کشد و یک قلم هوشمند را نیز به خود وصل کرده است، پرچم‌دار سری نوت است که از صفحه نمایش و قدرت بالایی برخوردار است.

Green-Coast-landscape-Wallpapers-HD-1440x900

گلکسی نوت 4 دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال است که آن را به یکی از بهترین اسمارت فون‌ها در زمینه دوربین تبدیل می‌کند. همچنین این اسمارت فون قادر است تا با رزولویشن 4K فیلم برداری کند (به‌دلیل اینکه ویدیو‌های 4K حجم بسیار زیادی را اشغال می‌کنند، کاربران کمتر به سراغ چنین رزولوشنی در اسمارت فون خود می‌روند).

اکنون سامسونگ در یک ویدیوی تبلیغاتی، گلکسی نوت 4 را سوار بر یک پهباد کرده تا به هر یک از ویژگی‌های چهار فصل از دریچه گلکسی نوت 4 بنگرد. حال شما می‌توانید در ویدیوی زیر فصل بهار را از ولز جنوبی، فصل تابستان را از باهاما، فصل پاییز را از نیویورک و فصل زمستان را از کلمبیا تماشا کنید که با رزولوشن 4K توسط گلکسی نوت 4 ثبت شده‌اند.

این ویدیو تبلیغاتی تصاویر تماشایی را از فصل‌های مختلف نمایش می‌دهد که هم می‌توان به قدرت خداوند و هم به توانایی دوربین گلکسی نوت 4 پی برد.

5 در مورد “چهار فصل را از دریچه گلکسی نوت 4 مشاهده کنید!”

  1. سری نوت سامسونگ اگه نگیم بهترین سری گوشی های سامسونگ هستن یکی از بهترین سری های سامسونگ هستن.

  2. من خودم Note4 سامسونگ دارم

    فوق العاده است باطری از لحاظ شارژ دهی

    اندروید 5.0.1 کی میاد براش کسی میدونه ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH