یک ویژگی جالب در گوشی‌های سامسونگ که می‌تواند جان شما را نجات دهد

هر روز، هر کسی، حتی من و شما بدون توجه به شرایط، جنسیت یا محل زندگی و کار در معرض خطرهای مختلفی هستیم. البته امیدواریم که هیچ گاه این اتفاق رخ ندهد، اما در صورت بروز چه باید کرد؟

امروز جمعیت کثیری از مردم دنیا، اسمارت فون‌هایی در جیب خود دارند، این اسمارت فون‌ها یا گجت‌های مشابه آن، گاهی می‌توانند به راحتی شما را از مرگ حتمی نجات دهند و یا در شرایط اورژانسی به کمک‌تان بیایند.

سامسونگ که معمولا گاهی اوقات ایده‌های جالبی را در محصولات خود پیاده می‌کند، گزینه‌ای را در محصولاتش با عنوان Emergency Mode قرار داده که می‌تواند در شرایط ناگوار به کمک شما بیاید.

گلکسی S5، نوت 4 و نوت Edge از این قابلیت کاربردی بهره می‌برند. باید توجه داشته باشید که برای فعال سازی این ویژگی باید از کمک یک فرد مورد اطمینان استفاده کنید. آن‌گاه این گزینه به شدت به درد شما خواهد خورد.

حالت Emergency Mode سامسونگ، عملکردی همانند Ultra Power Saving Mode داشته و با فعال سازی آن، برخی برنامه‌های کاربردی و مهم همانند قابلیت تماس، اینترنت و … در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در این بخش شما می‌توانید پیامکی را که حاوی اطلاعات مکان شماست به فرد مورد نظر و از پیش مشخص شده ارسال نمایید. همچنان در این بخش می‌توانید از فلش دوربین خود به عنوان نشانگر استفاده کرده و یا صدای گوشی را تا حد ممکن بالا ببرید.

در اینجا روش فعال سازی این حالت را با هم مرور می‌کنیم:

1- در اولین مرحله، شما باید نام افراد مورد نظر و البته مورد اعتماد خود را وارد کنید. به قسمت Setting رفته، سپس به منوی System و Safety Asistance را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید کانتکت‌های مورد نظر را انتخاب نمایید.Step-1

2-  خب، شما الان آماده شده‌اید و به راحتی می‌توانید حالت اورژانس را فعال سازید.  با فشردن کلید پاور گوشی و نگه داشتن آن، گزینه فعال سازی این حالت را خواهید دید. آن را فعال کنید.

Step-23- خب، حالا ما در حالت Emergency Mode سامسونگ هستیم. همان‌طور که می بینید، این حالت بسیار شبیه به UPSM است. باتری شما در این حالت بسیار بیشتر دوام می‌آورد، اما می‌بینید که محدودیت‌هایی نیز برای شما وجود دارد.

Step-3

4- شما می‌توانید با لمس سه نقطه بالای صفحه نمایش، این حالت را غیر فعال ساخته و به منوی عادی گوشی باز گردید!

Step-4

1 در مورد “یک ویژگی جالب در گوشی‌های سامسونگ که می‌تواند جان شما را نجات دهد”

  1. سپهر (وینفونی)

    سلام!
    من ثبت نام کردم ولی ایمیل تاییدیه نیومد!
    SepehrWP
    +
    جی۲ هم این قابلیت رو داشت ‎:|‎
    هر وقت به شماره های مخصوصی که تایین کردی مثل ۱۱۰ و .. زنگ میردی، به یه سری شماره دگ که مثلا موبایل رفقیته، اس میداد که من با ۱۱۰ تماس گرفتم، الآن اینجام!
    گفتم بگم ‎:D

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH