iOS 8.1.2 برای دانلود عرضه شد

iOS-8.1.2-is-now-available-for-download

دوباره زمان آپدیت برای اپل و محصولات اپلی فرا رسید تا شاهد یک نسخه جدید باشیم. 8.1.2 شماره این ورژن جدید است که سعی در برطرف سازی برخی از باگ‌ها و ایرادات نرم‌افزاری داشته است. البته اپل هنوز راه زیادی تا دست‌یابی به یک سیستم جامع در پیش دارد، چرا که هنوز آی‌فون‌های قدیمی‌تر، مشکلات عدیده‌ای با این سیستم عامل داشته و حتی برخی از آی‌فون‌های جدید نیز دارای ایراداتی همچون داغ شدن دستگاه در هنگام اجرای برخی از برنامه‌ها، آنان را آزار می‌دهد.

در این آپدیت، تعداد کمی از مشکلات باگ‌ها حل شده است. همچنین تنها مورد تغییری که درباره iOS 8.1.2 ذکر شده است، مربوط به دریافت زنگ گوشی از برنامه آی‌تونز است که اگر شما این آهنگ را به صورت ناخواسته حذف کرده باشید، حال می‌توانید مجددا آن را بازگردانی کنید. البته برطرف سازی این ایراد را نمی‌توان یک گام مهم دانست چرا که اکثریت کاربران با آن برخورد نمی‌کنند و آن اقلیت هم شاید آن را یک ایراد برای دستگاه خود ندانند،‌اما در هر صورت بایستی این کار را یک گام مثبت رو به جلو دانست، هرچند که کوچک باشد.

این آپدیت که حجمی در حدود ۲۸ مگابایت دارد، یک به روز رسانی کوچک محسوب شده و هم اکنون صاحبان آی‌فون می‌توانند آن را دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH