نسخه نهایی اپلیکیشن قدرتمند VLC منتشر شد!

حدود 2 سال بود که پلیر قدرتمند VLC در حالت آزمایشی به سر می‌برد و دارای مشکلات و باگ‌های بسیاری بود، اما اکنون نسخه نهایی این پلیر منتشر شده است و توسعه دهندگان اقدام به رفع مشکلات و باگ‌های موجود و اضافه کردن برخی ویژگی‌های جزیی کرده‌اند. یکی از این ویژگی‌ها، پشتیبانی از کروم‌کست است که قرار بود در اوایل امسال وارد VLC شود.

VLC-Player

VLC در نسخه آزمایشی بر روی اندروید 5 دچار مشکلات زیادی بود و در اغلب موارد کرش می‌کرد و این موضوع بر روی دستگاه‌هایی با پردازنده ARMv8 بیشتر به چشم می‌خورد که اکنون این باگ نیز رفع شده است. همچنین نسخه نهایی این اپلیکیشن، رابط کاربری جدیدی با رنگ‌های سفید و طوسی دارد که چهره جالبی به آن می‌بخشد. ویژگی‌هایی نظیر اکولایزر، مدیریت لیست پخش، Widi screens ،DVD iso و پشتیبانی از تغییرات کارت حافظه در نسخه نهایی VLC برای اندروید 4.3 و بالاتر اضافه شده‌اند.

کلبه کاربرانی که نسخه سیستم عامل اندروید آن‌ها از 2.1 بالاتر است، می‌توانند از این پلیر استفاده کنند اما اغلب ویژگی‌های آن برای اندروید 4.3 و بالاتر تنظیم شده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را طریق لینک زیر دانلود و بر روی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود نصب نمایید.

دانلود رایگان اپلیکیشن VLC برای اندروید از گوگل پلی

1 در مورد “نسخه نهایی اپلیکیشن قدرتمند VLC منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH