چگونه آی‌فون یا آی‌پد خود را از طریق آی‌تونز به تنظیمات اولیه بازگردانیم!

اگر برای آی‌فون یا آی‌پدتان مشکل نرم‌افزاری پیش آمده است و از امتحان کردن راه‌های مختلف نتیجه‌ای نگرفته‌اید، آخرین انتخاب و در عین حال موثرترین کاری که می‌توانید انجام دهید، بازگردانی تنظیمات آن به حالت اولیه است. همچنین اگر قصد فروش تلفن یا تبلت خود را دارید حتما قبل از انتقال آن، یک بار به طور کامل گجت را به حالت اولیه بازگردانی کنید چرا که با انجام این کار تمامی اطلاعات موجود بر روی تلفن به طور کامل پاک خواهند شد. در حالت عادی می‌توانید بازگردانی را بدون نیاز به رایانه و از طریق حساب آی‌تونز موجود در سیستم‌عامل گجت خود انجام دهید، اما اگر ارتباط اینترنتی با آی‌تونز برای شما مقدور نیست یا اصلا تلفن روشن نمی‌شود، ما به شما می‌گوییم که این کار را چگونه انجام دهید!

قبل از هر کاری گزینه “Find My iPhone” را خاموش کنید!

itunes_12_turn_off_find_iphone_screen

برای بازگردانی آی‌فون یا آی‌پد خود به حالت اولیه به این ترتیب عمل کنید:

  1. گجت خود را به رایانه متصل کنید و اپلیکیشن آی‌تونز را اجرا کنید.
  2. بر روی تصویر آی‌فون یا آی‌پد کلیک کنید.
  3. بر روی گزینه Restore iPhone یا Restore iPad کلیک نمایید.
  4. گزینه مورد نظرتان را برای پشتیبان گرفتن از اطلاعاتتان انتخاب کنید. شما می‌توانید از اطلاعات خود بر روی حساب iCloud یا به صورت مستقیم بر روی خود آی‌تونز پشتیبان بگیرید.
  5. در صفحه‌ای که باز می‌شود گزینه Restore را انتخاب کنید.
  6. احتمالا صفحه‌ای را می‌بینید که از شما می‌خواهد انتقال تنظیمات را تأیید کنید. اگر قبلا از اطلاعات خود بر روی حساب iCloud پشتیبان گرفته باشید نیازی به تأیید این گزینه نیست.
  7. به آی‌تونز اجازه دهید کارش را انجام دهد! وقتی انجام فرایند تمام شد، آی‌فون یا آی‌پد شما به تنظیمات اولیه خود باز خواهد گشت.

itunes_12_manual_restore_howto_1

 

itunes_12_manual_restore_howto_2 (1)

itunes_12_manual_restore_howto_3

همین طور که می‌بینید انجام این کار چندان پیچیده نیست و به سادگی می‌توانید آن را انجام دهید اما اگر تلفن یا تبلت شما حتی روشن نمی‌شود، می‌توانید هنگامی که آن را به رایانه متصل می‌کنید دکمه Home را پایین نگه دارید تا به حالت ریکاوری وارد شود، با انجام این کار آی‌تونز متوجه می‌شود گجت شما به بازگردانی به حالت کارخانه نیاز دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH