پیشنهاد یاهو به کاربرانش: از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید

چندی پیش موزیلا و یاهو قراردادی 5 ساله با یکدیگر بستند تا از این پس مرورگر پیش‌فرض موزیلا، یاهو باشد. تاکنون کاربران موزیلا برای جستجو‌های خود به وب‌سایت گوگل منتقل می‌شدند که از این پس یاهو میزبانی آن‌ها را بر عهده خواهد داشت.

yahoo

اگرچه فعلا این قرارداد عملی نشده است و کاربران موزیلا در حال حاضر به گوگل منتقل می‌شوند اما از ابتدا ماه دسامبر قرار داد اجرا خواهد شد. امروز نیز یاهو در وب‌سایت‌هایش (نظیر فلیکر و صفحه اصلی یاهو) اقدام به تشویق کاربران خود به استفاده از مرورگر موزیلا کرد که این پیشنهاد در قالب متنی در بالای این صفحات قرار داشت و تنها برای کاربران کروم و اینرنت اکسپلورر نمایش داده می‌شد. کاربر با کلیک کردن بر روی این پیام به صفحه موزیلا برای دانلود آخرین نسخه فایرفاکس منتقل می‌شود و می‌تواند آن را برای دستگاه خود به‌صورت رایگان دانلود کند.

Screen-Shot-yahoo

دو طرف قرارداد معتقد هستند که کاربرانشان از اول دسامبر می‌توانند از ویژگی‌های موتور جستجوی یاهو بهرمند شوند و تجربه جدیدی را درک نمایند.

از سال 2004 گوگل جستجو‌های کاربران موزیلا را انجام می‌داد که امسال دو شرکت تصمیم بر عدم ادامه همکاری گرفتند و یاهو گزینه انتخابی موزیلا شد. این همکاری می‌تواند برای هر دو طرف قرارداد مفید باشد و به آن‌ها کمک کند؛ زیرا هر دو شرکت به این کمک نیاز دارند. موزیلا در سال‌های گذشته تعدادی از کاربران خود را از دست داده و یاهو نیز بعد از سرویس‌های بینگ و موزیلا قرار دارد و این همکاری می تواند تاحدودی جایگاه طرفین قرارداد را ارتقا دهد.

1 در مورد “پیشنهاد یاهو به کاربرانش: از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH