از این پس در وایبر می‌توانید بازی کنید!

اپلیکیشن محبوب وایبر که امکان  تماس صوتی و متنی رایگان را برای کاربرانش مهیا کرده است یکی از بهترین‌هاست و رقیبانی همچون وی‌چت، لاین و واتس‌اپ دارد. این سرویس اخیرا اعلام کرده است که تصمیم بر ایجاد بازی‌هایی در اپلیکیشن خود دارد. اگرچه در حال حاضر 3 بازی در دسترس است و تنها کاربران 4 کشور می‌توانند از آن استفاده کنند اما از ماه ژانویه این محدودیت‌ها برداشته خواهند شد و تمام کاربران به بازی‌ها دسترسی خواهند داشت.

viber-1

امسال سال پرکاری برای وایبر بود زیرا سرویس‌های زیادی را نظیر بروزرسانی اپلیکیشن دسکتاپ، چت عمومی و… منتشر و معرفی کرد. اکنون نیز اقدام جدید آن در خصوص ایجاد بخشی برای بازی قابل تحسین است.

همان طور که اشاره شد، وایبر در حال حاضر تنها 3 بازی را در دسترس کاربران قرار داده است که اغلب آن‌ها نیز شخصیتی از میان استیکر‌های (برچسب) وایبر دارند که مربوط به استیکر دختری با موهای بنفش و گربه می‌شوند.

viber

این بازی‌ها برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده‌اند اما تنها کاربران کشور‌های بلاروس، مالزی، اکراین و سنگاپور می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

بنیاگذار وایبر نیز در این خصوص اشاره کرده است که بزودی تعداد بازی‌های وایبر افزایش خواهد یافت و به اعداد بزرگی خواهند رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH