هواوی Honor 6 Plus رسما معرفی شد، دوربین دوگانه با فوکوس فوق سریع!

اولین گوشی هوآوی با دو دوربین به طور رسمی به واقعیت پیوست! این کمپانی چینی محصول خاص خود را در بیجینگ چین معرفی کرد.

اما این محصول که بازهم نام آنر را بر خود می‌بیند چه مشخصاتی دارد؟ Honor 6Plus با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و وضوح 1080p در رده فبلت‌های با کیفیت قرار می‌گیرد.

Huawei-Honor-6-Plus-(2)

پردازنده 8 هسته‌ای Kirini 925 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم نیز از مشخصات سخت‌افزاری این محصول جدید هوآوی است. چیپست به کار رفته که جدیدترین تولید هوآوی است دارای قسمتی جدید به نام ISP بوده که مربوط به دوربین است.

Huawei-Honor-6-Plus-(4)

6Plus با حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه شده که می‌توانید از طریق کارت حافظه آن را افزایش دهید. این گوشی از یک باتری عجیب 3600 میلی‌آمپری برخوردار بوده که به نظر می‌رسد قدرت بالایی داشته باشد. Honor 6 Plus با ضخامتی در حدود 7.5 میلی‌متر تولید و عرضه شده است.

این محصول قرار است با تگ قیمت 400 دلار در کشور چین عرضه شود. هوآوی برای دوربین جلوی Honor 6 Plus یک نمونه 5 مگا پیکسلی قرار داده است، کاری که در آخرین تولیدات این کمپانی نیز انجام گرفته است؛ اما قضیه دوربین پشتی این محصول جدید به کلی تفاوت دارد! این گوشی همانند آخرین پرچم‌دار اندرویدی htc یعنی M8 از سیستم Dou Camera یا دوربین دوگانه بهره می‌برد. Honor 6 plus همچنان از یک تکنولوژی خاص به نام Symmetrical dual camera technology نیز استفاده می‌کند.

Huawei-Honor-6-Plus-(3)

دوربین پشتی آنر 6 پلاس می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت 13 مگاپیکسل را ثبت کند، اما در حقیقت این فبلت از دو دوربین 8 مگا پیکسلی با اندازه پیکسل 1.85 میکرون تشکیل شده و همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم از فناوری ISP نیز جهت بهبود عکاسی استفاده می‌کند.

یکی از این دوربین‌ها، از دیافراگم f/2.0 و سیستم Auto Focus بهره برده و دوربین دیگر از دیافراگم f/2.4 و توانایی بهبود فوکوس!

استفاده از دو سنسور با دو لنز مجزا، به کاربر اجازه می‌دهد تا از نور بیشتری در عکاسی استفاده کند و در نتیجه عکس‌های بسیار بهتری را در تاریکی شب ثبت کرده و همچنین از فوکوس قوی‌تری نیز بهره‌مند گردد. هوآوی معتقد است که این محصول در 0.1 ثانیه می‌تواند بر روی سوژه مورد نظر فوکوس کند. بدین ترتیب این محصول جدید می‌تواند یکی از سریع‌ترین دوربین‌های تولید شده تاکنون را داشته باشد.

وجود دو دوربین با این کیفیت و لنزهای مجزا، باعث می‌شود که بتوانید جزییات عکس را در بهترین حالت ممکن ثبت نمایید. البته هوآوی در قسمت نرم‌افزاری نیز برای دوربین خود ویژگی‌های خارق‌العاده ای اعم از سیستم کاهش نویز و بهبود شرایط عکاسی در نور کم را نیز قرار داده است.

هوآوی آنر 6 پلاس هم اکنون جهت پیش‌فروش در سایت این کمپانی قابل عرضه است. این فبلت قدرتمند با قیمت 1999 یوان یا چیزی در حدود 323 دلار برای نسخه 3G و 2499 یوان یا حدودا 400 دلار برای نسخه 4G LTE عرضه می‌شود. هر دو نسخه توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت نانو را داشته و اسلات کارت حافظه نیز بر روی آن‌ها قرار داده شده است.

Huawei-Honor-6-Plus-(5) Huawei-Honor-6-Plus Huawei-Honor-6-Plus-(1)

6 در مورد “هواوی Honor 6 Plus رسما معرفی شد، دوربین دوگانه با فوکوس فوق سریع!”

  1. این گونه دوربین ها برای عمق بیشتر تصویر استفاده میشه(در M8 هم دوربین دوم در پشت گوشی به همین منظور هست.) که در آینده شاید بقیه کمپانی ها هم از این تکنولوژی استفاده کنن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH