اولین عکس منتشر شده از سامسونگ گلکسی S6

اولین عکس منتشر شده از گلکسی اس 6، نشان می‌دهد سامسونگ در پروژه صفر خود، برنامه‌های زیادی برای پرچم‌دار سال 2015 دارد!

پس از مشکلات چند سال گذشته این کمپانی در طراحی‌های تکراری محصولاتش، این شرکت به دنبال طراحی‌های جدید است، به همین دلیل باید منتظر یک پرچم‌دار جدید از سوی این شرکت کره‌ای باشیم.

نتیجه نهایی این طراحی مجدد نیز، چیزی نبود جز طراحی یکپارچه و بدنه آلومینیومی گلکسی اس 6! عکس‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد از سوی یک منبع معتبر در زمینه انتشار اطلاعات کمپانی‌های اپل و سامسونگ است. این منبع NoWhereElse نام دارد که تاکنون در زمینه افشای این چنین اطلاعاتی بسیار خوب عمل کرده است.

این تصاویر نشان از جدیدترین تولیدات سامسونگ دارد، با اینکه نمی‌توان به طور قطعی و 100 درصد مطمئن بود که این بدنه جدید مربوط به آخرین کهکشان سامسونگ است، اما تصور آن نیز خالی از لطف نیست.

طراحی آلومینیومی اسمارت فون‌ها را می‌توان اولین بار به اپل نسبت داد. این کمپانی جاه طلب با ارایه محصولات خاص خود راه را در این مسیر هموار ساخت و بعدها HTC نیز این مسیر را برای پرچم‌دارانش پیمود!

آیا سامسونگ سری گلکسی خود را فلزی خواهد ساخت؟! نظر شما چیست؟

Alleged-Samsung-Galaxy-S6-aluminum-unibody-frame-(1) Alleged-Samsung-Galaxy-S6-aluminum-unibody-frame-(2) Alleged-Samsung-Galaxy-S6-aluminum-unibody-frame

 

6 در مورد “اولین عکس منتشر شده از سامسونگ گلکسی S6”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH