مسابقه جورچین (شماره 5): حدس بزنید و این گجت هوشمند را برنده شوید!

چندی پیش سری مسابقات جورچین را آغاز کردیم و بعد از مشخص شدن برندگان سری چهارم، حال  نوبت به سری پنجم از این مسابقات رسیده و این بار با دو جایزه هوشمند و بسیار دوست داشتنی در خدمت شما هستیم!

جورچین شماره 5

همان گونه که در زیر مشاهده می‌کنید، ما تصویر یک دستگاه دیجیتالی (که جایزه شما نیز است) را به صورت مبهم و تار شده برای‌تان نمایش داده‌ایم. این وسیله، به 9 قطعه (همچون پازل) تقسیم شده است و هر قطعه که تصویر واضحی از همان وسیله است، در بخش‌های مختلف سایت پخش شده است. تنها کاری که شما بایستی انجام دهید، چیدن این قطعات در کنار یکدیگر و حدس زدن نام دستگاه است.
دقت داشته باشید، شما بایستی نام این مدل و سازنده‌اش را به صورت کامل ارسال کنید و از عنوان کردن سازنده و یا رده این محصول به تنهایی،‌ خودداری نمایید.
پس از پیدا کردن نام آن، یک جمله (یا حتی شعر) درباره وسیله‌ای که نامش را کشف کرده‌اید، بگویید و از طریق فرم انتهای مسابقه، برای ما ارسال کنید. دقت داشته باشید که در این جمله، بایستی نامی از محصول برده شود (یعنی با نام جایزه خودتان، جمله سازی کنید!). تا پایان روز 29 دی فرصت شرکت در این مسابقه را دارید و در روز 30ام، نام برنده‌های خوش شانس به همراه پاسخ مسابقه و جمله‌ وی در سایت درج می‌شود.

راهنمایی: از این به بعد، می‌توانید با دنبال کردن صفحه آی‌تی‌رسان در اینستاگرام، شانس خودتان را برای کشف نام این محصول هوشمند بالاتر ببرید. در پیج رسمی سایت، ما هر از چند گاهی، برای کشف جواب به شما راهنمایی‌هایی را ارایه می‌دهیم.

ورود به صفحه آی‌تی‌رسان در اینستاگرام

نکته بسیار مهم: در جورچین شماره 5، ما دو جایزه درنظر گرفته‌ایم که البته هر دو، مشابه هستند! اما جایزه نخست بین تمام شرکت کنندگان قرعه‌کشی خواهد شد اما جایزه دوم تنها بین کاربران فعال سایت. بدین نحو که تنها کاربرانی که در سایت عضو هستند و امتیاز فعالیت‌شان هم بیشتر از 300 است (کاربران ۳ ستاره به بالا)، در قرعه‌کشی دوم شرکت داده خواهند شد. پس بی‌تردید شانس برنده شدن جایزه دوم برای کاربران فعال بسیار بیشتر خواهد بود، به خصوص آنکه بایستی حداقل 300 امتیاز تا پایان دی‌ماه کسب کرده باشند. برای آشنایی با نحوه جمع کردن امتیازات که همگی خیلی ساده و رایگان هستند، اینجا را مشاهده کنید.

JoorChin

مکان جورچین‌ها

قطعه شماره یک

قطعه شماره دو

قطعه شماره سه

قطعه شماره چهار

قطعه شماره پنج

قطعه شماره شش

قطعه شماره هفت

قطعه شماره هشت

قطعه شماره نه

پس از حدس زدن نام دستگاه (جایزه خودتان) فرم زیر را تکمیل کرده و برای ما ارسال کنید. توصیه می‌کنیم برای آنکه بهتر در جریان مسابقات و مطالب سایت قرار بگیرد، به رایگان در سایت عضو شده (از اینجا) و نام کاربری خودتان را نیز در فرم ارسالی وارد نمایید. هر سوال و یا ابهامی نیز اگر دارید، لطفا در بخش نظرات بگذارید تا پاسخ‌تان را بدهیم. لازم به یادآوری است که تا روز 29ام دی ماه، شما فرصت شرکت در مسابقه را دارید و 30ام، دو برنده خوش شانس به همراه پاسخ و جمله‌های آنان درج می‌شوند و فردای آن روز یعنی اول بهمن ماه، جورچین شماره 6 بر روی وب‌سایت قرار خواهد گرفت.

راستی، فراموش نکنید که جایزه دوم تنها برای کاربرانی است که بالای 300 امتیاز دارند، پس هر چه سریع‌تر عضو شده و فعالیت خودتان را آغاز کنید تا به حد نصاب قرعه‌کشی در جایزه دوم نیز دست یابید (راهنمای سیستم جدید عضویت).

مسابقه به پایان رسید: مشاهده برنده‌ها

107 در مورد “مسابقه جورچین (شماره 5): حدس بزنید و این گجت هوشمند را برنده شوید!”

  1. الان ساعت 22:05 دقیقه 1393/10/30
    میدونم دیگه
    تو این لحظه دارن قرعه کشی میکنن!!!!!!!!!!!!
    خدایا 30 روز انتظااااااااااااااارررررررررر

  2. چی شد پس چرا نتایج بعد از این همه وقت گفته نمیشه>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. خیلی ازش خوشم اومد .اولین گوشی هم که داشتم از همین برند بود…………یادش بخیر بیچاره الانم داره کار میکنه.ولی حقشه باز نشسته بشه اگه اینو برنده شم ایشالله ،قبلیو که واقعا از دور خارج شده رو باز نشست میکنم.

  4. یه پیشنهاد : اگر میشد که یه بخشی رو قرار بدین که افراد رو نسبت به فعالیت، امتیاز و ستارهاشون رتبه بندی و نمایش بده رقابت جذابتر میشد !
    ( به نظر من که خیلی جالب میشه ! ) ( این طور نیست ؟! )

  5. یه سؤال: (نمیدونم چرا اینقد سؤال برام پیش میاد!!! خخخخخخخخ)
    بین اونایی که مثلاً 3 ستاره و 4 ستاره دارن، فرقی هم هست؟؟؟؟
    ممنون.

      1. اینجوری که رقابت برای دریافت امتیاز بیشتر و سه ستاره به بالا بی معنی میشه و بقیه ستاره ها عملا به هیچ دردی نمیخوره !
        به نظر من باید یه فرقی بین افراد فعاد و افراد فعالتر هم باشه، در این حالت امتیاز بیشتر از 300 به چه دردی میخوره ؟!

  6. آکوا کریستال ایکس

    سلام بچه های آی تی رسان من تازه عضو شدم به همه خسته نباشی میگم امیداوارم شاد و خندون باشید

  7. یه سؤال داشتم، نخندینا!!!!!
    جهت شرکت در قرعه کشی دوّم، گفتین باید “سه ستاره
    به بالا” داشته باشیم. خود سه ستاره هم قابل قبوله؟؟؟؟

  8. توکل بر خدا.حدس زدنش خیلی آسونه.به نظر من بجای قرار داده همه بخشا فقط یک یا دو قسمت قرار داده شه که کسانی که واقعا حدس میزنن برنده شن نه کسانیکه شکلارو بهم میچسبونن و میفهمن شکل چیه

  9. نظری دارم!!!!
    میگم بهتر نیست پس از پایان هر مسابقه کسایی که جواب صحیح دادن رو هم مشخص کنید.
    ویه امتیازی درون سایت بهشون بدید
    مثلا500امتیاز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH