پاسخ مسابقه هوشمندانه دوم: 144 روش وجود دارد

hooshmandaneh-answered-n

دومین مسابقه هوشمندانه هم به پایان رسید و با استقبال بسیار خوب شما عزیزان  همراه بود،هرچند که رسیدن به جواب قدری مشکل بود اما تعدادی ازکاربران توانستند به آن دست یابند. به هر حال تا ساعاتی دیگر پای به هوشمندانه 3 خواهیم گذاشت. حال پاسخ هوشمندانه 2 چه بود؟

سوال هوشمندانه دوم

من قصد دارم تا تمام راه‌های ارتباطی اساسی وسایل الکترونیکی خودم را تست کنم. وسایل من یک گوشی سونی اکسپریا Z3، یک لپ تاپ ایسوس، یک تبلت نکسوس 7 جدید 3G، یک دوربین کانن 6D و یه فلش درایو 8 گیگابایت است. من تمام برنامه‌های مربوطه گوشی، تبلت و لپ تاپ را برای ارتباط با هم نصب کرده‌ام و کابل‌های OTG و رم ریدر هم دارم. مطابق فرض قصد دارم تا تمام راه‌های ممکنه برای انتشارعکسی که توسط دوربین عکاسی می‌گیرم را تست کنم. حال شما بگویید حداکثر چند راه برای ارسال این عکس در اینستاگرام دارم؟

پاسخ هوشمندانه دوم

hooshmandane2-answer

برندگان هوشمندانه دوم

همان‌طور که مشاهده می‌کنید تعداد مسیر برای ارسال به شبکه اجتماعی اینستاگرام 144 عدد است. متاسفانه فقط 2 کاربر باهوش توانستند به پاسخ برسند که به ترتیب امتیازاتی به شرح زیر به آن‌ها تعلق می گیرد:

کاربر با نام کاربری اسمارت  به عنوان نفر اول ۱۰۰ امتیاز دریافت کرد.

کاربر با نام کاربری safa به عنوان نفر دوم ۸۰ امتیاز دریافت کرد.

فراموش نکنید امروز ساعت 12 ظهر مسابقه سوم هوشمندانه با یک سوال جذاب دیگر منتظر شماست

جدول رده‌بندی مسابقات

[table id=6 /]

23 در مورد “پاسخ مسابقه هوشمندانه دوم: 144 روش وجود دارد”

    1. ایمان عزیزی

      سوال گنگ نبود. کاملا واضح بود. فقط به مقداری فکر نیاز داشت. دیروز خیلی راهنمایی کردم. همین مسیر ها رو حتی تو پیج اینستاگرام گذاشتم. فقط اون ضرب کردنشو با شما بود!

      1. سوال یکم گنگ بود چون راه های ارتباطی دستگاه ها برام مشخص نبود وگرنه راه حل درست رفتم اگه راهنمایی رو زود تر میگذاشتید بهتر بود

        1. ایمان عزیزی

          راهنمایی سه ساعت و نیم بعد از سوال گذاشته شد ، اولین جواب هم 3 ساعت بعد از راهنمایی بود، فکر کنم بعد از راهنمایی فرصت مناسب برای ارسال داشتید.

  1. هووووووووووووورا!
    خیلی خوشحالم که جوابم درست بود!! واقعا وقتم رو گرفت تا تونستم بهش برسم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH