چگونه زنگ نوتیفیکیشن را در اندروید تغییر دهیم؟

نوتیفیکیشن‌ها در اندروید اهمیت بالایی دارند و خوشبختانه صدای آنها قابلیت تغییر داشته و می‌توانید آن‌ها را مطابق با آنچه می‌خواهید عوض کنید و این تغییر با چند روش ممکن است.

در اندروید ابزاری پیش فرض برای انجام این کار وجود دارد و اگر بخواهید می‌توانید یکی از برنامه‌های مربوطه را برای این کار دانلود و نصب کنید.

تنها چیزی که در زمینه انتخاب زنگ نوتیفیکیشن‌ها اهمیت دارد، این است که یک صدای مناسب برای هر کدام از آنها انتخاب کنید.

تغییر زنگ نوتیفیکیشن

به تنظیمات بروید، گزینه Sound and notification را یافته و رویش ضربه بزنید. Default notification ringtone را انتخاب کنید و Notification Sound را برگزینید. اگر این گزینه به رنگ خاکستری باشد یعنی دستگاه در حالت سکوت یا  Priority mode است. دستگاه را به حالت زنگ برگردانید.

Change-Notification-Sound-Android

حالا از میان زنگ‌هایی که وجود دارد، آنی را که مناسب است انتخاب کنید و OK را بفشارید. البته امکان دیگری هم وجود دارد؛ کاربران اندروید می‌توانند بخشی از آهنگ‌هایی که می‌خواهند به عنوان زنگ نوتیفیکیشن استفاده کنند.

Change-Notification-Sound-Android-ES-File-Explorer

برای این‌کار نیاز به برنامه‌ای مثل Ringtone Maker دارید که بتوانید بخش مورد علاقه‌اتان را ببرید. سپس با برنامه‌ای مثل ES File Explorer می‌توانید موزیکی را که می‌خواهید به عنوان زنگ نوتیفیکیشن انتخاب کنید.

24 در مورد “چگونه زنگ نوتیفیکیشن را در اندروید تغییر دهیم؟”

  1. سلام.من صدای اعلانهارو تغییر دادم اما هر بار همون صدای قبلی پخش میشه.گوشی من samsung galaxy j7 (2016) هست.ممنون میشم اگه کمکم کنید:)

  2. سلام.خسته نباشید.من اندرویدم 5، میخوام اهنگ زنگ همسرم با بقیه فرق داشته باشه،ولی هرچی میگردم پیدا نمیکنم چجوری اینکارو کنم،میشه کمکم کنید؟؟

    1. سعید میرزاپور

      سلام، بر روی مخاطب مورد نظر بروید و سپس وارد بخش ویرایش آن شوید. حال دکمه سه نقطه بالا صفحه را لمس کنید و گزینه set rington را بزنید!
      شاد باشید!

  3. اینی که گفتید برای دستگاههای نکسوس است نه مدلهای دیگه برای مثال در گوشی مثل ال 70 که رابط کاربری ال جی رو داره همچین قسمتی اصلا وجود نداره

  4. من همه رو خاموش کردم واقعا تو شبکه اجتماعی باشی اعلان روشن باشه دردسر هستش!! مخصوصا لاین که پیاما یهو میاد باس گوشی همش رو سایلنت باشه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH