تصاویر و مشخصات هواوی Honor X2 لو رفت

مشخصات و تصاویری از نسل دوم سری فبلت‌های Honor شرکت هواوی با نام X2 که در ادامه تولید X1 قرار می‌گیرد، لو رفت. هواوی قرار بود این فبلت را در CES 2015 معرفی کند.

honor-x2-leak1در جزئیات این عکس‌ها مشخص است که این محصول نسبت به X1 بزرگتر بوده و دارای نمایشگری در حدود 7 اینچ است. هم‌چین با توجه به این تصاویر حدس زده می‌شود که X2 بدنه تمام فلزی داشته و این فلز در پشت دستگاه تا انتها کشیده شده باشد.
دکمه پاور و تنظیم بلندی صدا و اسلات میکرو سیم کارت و کارت حافظه دستگاه در یک گوشه از دستگاه کنار هم جمع شده‌اند. طراحی زوایای گوشی در مقایسه با X1 به طور محسوسی کمتر گرد شده و در مقایسه با سایر رقبا این فبلت بیشتر به تبلت شباهت دارد تا یک گوشی تلفن همراه!
پیش بینی می‌شود این فبلت نیز همانند سری‌های جدید هواوی از پردازنده Kirin 925 استفاده کند. هم‌چنین میزان 3 گیگابایت حافظه RAM و نمایشگر 7 اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی در این مدل قابل حدس زدن است.
هواوی مدل Honor X2 در نمایشگاه CES 2015 معرفی می‌کند و انتظار می‌رود قیمتی در حدود 320 دلار داشته باشد.

25 در مورد “تصاویر و مشخصات هواوی Honor X2 لو رفت”

  1. x1 از این خیلی خشگل تره این مثل یه تیکه فلز میمونه معمولی میمونه
    ولی خداخدا باید کنیم تا کیفیتش صفحه نمایشش بالاتر از x1 باشه؟!!!!!!

  2. 7 اینچ که دیگه خیلی شد انگار کم کم دیگه تبلتا دارن محو میشن! ملت از فردا تلویزیون دست میگیرن اون میشه تبلت چند سال دیگه!!!

  3. هواوی در ساخت گوشی و تبلت پیشرفت خوبی را داشته.خیلی ها را دیدم که گوشی یا تبلت هواوی دارند و ازش هم خیـــــلی راضی هستند…

  4. شفلت میشه کههههه
    چه خبره سالی یه اینچ داره میره بالا…
    ۵ سال دیگه باید با چرخ گوشیمونو اینور اونور ببیریم…

    1. نه بابا تو جیب جا نمیشه…
      فقط‌جی ال ایکس میتونه گوشیهاشو طوری‌ دسزاسن کنه که تو جیب جا شه…
      میگن سال دیگه هم نکسوس با جی ال ایکس تولید میشه…
      نکسوس اسپایدر خخخ…

  5. فری‌بی‌اس‌دی (به انگلیسی: FreeBSD) یک سیستم‌عامل همه‌منظوره و شبه یونیکس است که توسط پروژه فری‌بی‌اس‌دی توسعه می‌یابد. فری‌بی‌اس‌دی یکی از اولین سیستم‌عامل‌های متن‌باز است و به طور مستقیم از بی‌اس‌دی یونیکس مشتق شده است. بی‌اس‌دی سیستم‌عاملی بود که طی سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۳ در دانشگاه برکلی توسعه می‌یافت. سیستم‌عامل فری‌بی‌اس‌دی به صورت یک نرم‌افزار آزاد توسعه می‌یابد، این حرف به این معنی است که کدهای منبع فری‌بی‌اس‌دی در اختیار عموم قرار دارد و هر کسی می‌تواند آن را دریافت کرده، برای اهداف مختلف خود استفاده کند، آن را تغییر داده و سپس دوباره آن را منتشر کند. این ویژگی باعث شده که چندین محصول تجاری و غیرتجاری مختلف توسط افراد و شرکت‌های مختلف بر اساس فری‌بی‌اس‌دی بوجود بیاید. هرچند که فری‌بی‌اس‌دی به طور مستقیم از بی‌اس‌دی یونیکس مشتق شده است، اما از نظر قانونی، فری‌بی‌اس‌دی نمی‌تواند «یک یونیکس» نامیده شود، چرا که در حال حاضر، «یونیکس» یک نشان تجاری ثبت شده برای اوپن گروپ است. اولین نسخه فری‌بی‌اس‌دی در سال ۱۹۹۳ منتشر شد.
    فری‌بی‌اس‌دی سیستم‌عاملی قابل حمل (پرتابل) است و از سخت‌افزارها و معماری‌های زیادی پشتیبانی می‌کند. همانند دیگر سیستم‌عامل‌های خانواده بی‌اس‌دی، هسته فری‌بی‌اس‌دی و همینطور تمام برنامه‌های فضای کاربری آن، همانند پوسته و دستورهایی مانند cat و ps، همگی در یک مخزن کد منبع نگهداری می‌شوند. همچنین فری‌بی‌اس‌دی می‌تواند فایل‌های باینری دیگر سیستم‌عامل‌ها از جمله لینوکس را هم اجرا کند. امکان نصب برنامه‌های جانبی از طریق پورت‌ها و بسته‌های فری‌بی‌اس‌دی وجود دارد. در بین سیستم‌عامل‌های خانواده بی‌اس‌دی، فری‌بی‌اس‌دی بزرگترین جامعه کاربری را در اختیار دارد و حدود ۸۰ درصد از کاربران سیستم‌عامل‌های خانواده بی‌اس‌دی، از فری‌بی‌اس‌دی استفاده می‌کنند.

    امروزه افراد و شرکت‌های تجاری زیادی از فری‌بی‌اس‌دی برای اهداف مختلف خود استفاده می‌کنند که از این میان می‌توان به یاهو!، اپل، ژونیپر، نوکیا، آی‌بی‌ام، یاندکس، بنیاد نرم‌افزار آپاچی، هات‌میل، سونی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

    آقای عزیزی مطالب زیاد و مفیدی هستند که میتونید در اختیار کاربرا بذارین
    ببخشید که اینو میگم اما وب سایتتون چند روزه پست هاش کم تر شده و فعالیتی در ضمینه مقاله های مفید نداره…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH