اسمارتفونی مرموز از کوالکام که در رویداد CES 2015 رونمایی خواهد شد

Qualcomm-S800-CES-2015-03

رویداد CES هفته آینده آغاز می‌شود و سازندگان حتما تا الان تمام مقدمات را آماده حضور در این رویداد بزرگ کرده‌اند.

در بخش اسمارتفون‌ها، تنها سازندگان فعال در این حوزه نبوده‌اند که مشتاقانه منتظر معرفی محصولات جدیدشان هستند، بلکه کمپانی تولید کننده پردازنده کوالکام، حسابی منتظر این رویداد است تا بتواند اسمارتفون مجهز به پردازنده اسنپدراگون 800 را که برای این نمایشگاه آماده کرده به معرض نمایش بگذارد.

واضح است که همگی منتظر دستگاهی بودیم که مجهز به اسنپدراگون 810 باشد و تجهیز این اسمارتفون به نوع 800 از آن پرچمدار نخواهد ساخت، پس نباید منتظر ویژگی‌های یک پرچمدار باشیم.

از نظر ظاهری هم می‌توانیم حدس بزنیم که سازنده این دستگاه باید کمپانی ال‌جی باشد، زیرا همانطور که در تصویر می‌بینید، در قسمت پشتی از دکمه استفاده شده است.

خود کمپانی ال‌جی برای این رویداد آماده شده است و یکی از هندست‌هایی که انتظار داریم از آن در رویداد CES 2015 ببینیم، ال‌جی جی فلکس 2 است. دستگاهی که گفته می‌شود 6 اینچی و کوچکتر از جس فلکس اصلی خواهد بود.

16 در مورد “اسمارتفونی مرموز از کوالکام که در رویداد CES 2015 رونمایی خواهد شد”

  1. الان مثلا اینو واسه چی می خواد بده بیرون مردم تو خریدن گوشی های حال حاضر موندن میخوان اینو بخرن.!!!!

  2. ببینید چطوری این شرکت کوآلکوم همه شرکت ها رو سرکار گذاشته / بنظر اتفاق خاصی قرار نیست تو این نمایشگاه بیفته

  3. همینو کم داشتیم. فردا وقتی مدیا تک سیستم عامل اختصاصی خودشو طراحی کرد حساب کار دست این شرکتا که نمی تونن آروم بشینن می یاد. البته تو تجارت نباید آروم نشست ولی این کار کوالکام بیش فعالیه!! من که آینده ای واسش نمی بینم.

      1. به عنوان مثال عرض کردم. خوب اگه مدیا تک سیستم عامل اختصاصی خودشو بزنه اونو کاملا هماهنگ با چیپ ست های خودش طراحی می کنه و ممکنه این کار شرکت ها رو به اعمال این محصول ترکیبی ترغیب کنه یا حتی شاید خود مدیا تک گوشی تولید کنه و…
        منظور من این بود که هر کسی یه جایگاه خاصی تو دنیا ی تکنولوژی داره. سامسونگ رم و گوشی می سازه، سونی سنسور دوربین و گوشی، گوگل سیستم عامل ارائه می ده، کوالکام و مدیا تک هم هر کدوم یه سهمی تو بازار دارن. حالا اگه یکی این وسط بخواد کارای عجیب بکنم شکست می خوره. مثلا سامسونگ توی گلکسی نوت ۳ از سنسور ایزوسل خودش استفاده کرد ولی دید اشتباه کرده و تو نوت ۴ دوباره به سنسور های سونی رو آورد.

  4. به نظر من خوبه که کوالکام هم گوشی بسازه، چون هرچی سازندگان گوشی زیاد بشن رقابت هم زیاد میشه و همینطور پیشرفت !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH