مدیرعامل سامسونگ: ایران امکان رقابت در فضای جهانی را دارد!

samsung-forum1

صبح امروز و در نشستی خبری که در فروشگاه مرکزی سامسونگ (سامتل) در خیابان شریعتی تهران برگزار شد، سامسونگ از راه‌کارهای تجاری و کسب و کار خود در ایران سخن گفت. در ابتدای این مراسم، مدیرعامل دفتر کره سامسونگ در ایران گفت: «ما بر این باوریم که کسب‌و‌کارهای ایرانی آماده حضور در بازار جهانی هستند و بهره‌گیری از فناوری‌های روز، امکان رقابت در فضای جهانی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.»

samsung-forum8

دوک پارک که در نخستین همایش راهکارهای تجاری شرکت سامسونگ الکترونیکس سخن می‌گفت، با بیان این مطلب، تصریح کرد:‌ «ایران کشوری است با پتانسیل بالا که اگر فناوری روز دنیا را به خدمت بگیرد، می‌توان شاهد دستاوردهای عظیمی در انواع تجارت‌های خرد و کلان بود.»

پارک ادامه داد: «سامسونگ توجه ویژه‌ای به ارائه راه‌حل‌های نوین فناوری برای کسب و کارها دارد و در این میان بالا بردن کیفیت زندگی افراد نیز برای ما اهمیت زیادی دارد. اهمیت این موضوع تا جایی است که شعار سامسونگ در بخش راه‌حل‌های هوشمند کسب‌وکار، جان بخشیدن به تجارت انتخاب شده است.»

وی با اشاره به اهمیت بازار ایران و ظرفیت‌های تجاری کسب و کارهای ایرانی گفت: «سامسونگ با معرفی دستاوردهای تازه خود در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار قصد دارد فرصت‌های تازه‌ای را به شرکت‌های ایرانی معرفی کند تا بتوانند همپای دیگر شرکت‌های جهان از راهکارهای نوین تجاری استفاده کنند.»

samsung-forum6

مدیرعامل دفتر کره سامسونگ در ایران با بیان این‌که این شرکت در تلاش است تا بر اساس استانداردها و معیارهای جهانی در ایران عمل کند،  گفت: «ما در مجموعه سامسونگ تلاش می‌کنیم تا با ارائه راه‌حل‌های جدید، زندگی افراد را متحول و ایده‌های آن‌ها را به واقعیت تبدیل کنیم و از این طریق فرصت‌های جدیدی را برای ایرانیان خلق کنیم.»

در ادامه این همایش نیز آلبر نفش مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ، با اشاره به فعالیت‌های نوین این شرکت در بخش‌های گردشگری و هتل‌داری، خرده‌فروشی، آموزش، سلامت، حمل‌و‌نقل، و مالی و سرمایه‌گذاری، گفت: «به کمک دستاوردهای سامسونگ در حوزه ارتباطات کسب‌و‌کار، توسعه چشم‌گیری در این حوزه‌ها شکل خواهد گرفت.»

samsung-forum7

وی افزود: «با تکیه بر این دستاورهای تکنولوژیک، تجربه آموزش و یادگیری غنی‌تر، اثربخشی درمان بیماران بیشتر و خدمات گردشگری، مالی و حمل‌و‌نقل آسان‌تر می‌شود و تعامل با مشتریان راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر انجام ‌خواهد شد.»

نفش با تأکید بر اینکه نوآوری‌های سامسونگ، از خواسته‌ و نیاز مردم الهام می‌گیرد، گفت: «خوشحالیم که برای نخستین بار در ایران فرصت معرفی فناوری‌های روز جهان، را برای صاحبان کسب و کار فراهم کرده‌ایم تا به تجارت آن‌ها قدرت و رونق تازه‌ای ببخشیم.»

به گفته آلبر نفش مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ در ایران، یادگیری از طریق آموزش مشارکتی و تعاملی، تجربه‌ متفاوتی است که به کمک فناوری‌های روز دنیا میسر شده است. وی در جمع خبرنگاران حاضر در این همایش گفت: «امروزه دانش‌آموزان با دستگاه‌های الکترونیکی بزرگ می‌شوند و اگر این ابزارها به کلاس‌های درس و ساختار آموزشی نیز راه یابند، تأثیر مستقیمی روی روند یادگیری می‌گذارند. فناوری‌های نوین با پیشبرد روش‌های یادگیری الکترونیکی مانند یادگیری معکوس، آموزش «دانش‌آموز -محور» را ممکن می‌سازند که در این شیوه، دانش‌آموزان مشارکت فعال‌تری خواهند داشت و محیط درسی نیز جذاب‌تر خواهد شد.»

samsung-forum9

وی با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی سامسونگ در حوزه تجهیز مدارس به فناوری‌های روز دنیا گفت: «خوشحالیم که توانستیم در کشور پهناور ایران، دستاوردهای آموزشی نوین را در اختیار تعدادی از مدارس و مراکز آموزشی مناطق محروم قرار دهیم و دانش‌آموزان این مرز و بوم را با جدیدترین ابزارهای آموزشی آشنا کنیم. بهره‌گیری از این فناوری‌ و دستگاه‌ها، تأثیر بسزایی در پیشرفت آموزشی جوامع دارد و این موضوع هم اکنون در بسیاری از کشورها با جدیت دنبال می‌شود.»

نفش با اشاره به دستاوردهای سامسونگ در این بخش گفت: «از نمایش اعلانیه‌های مدارس، جدول زمان‌بندی کلاس‌ها و دروس گرفته تا اسکن، بارگذاری، چاپ محتوا، تولید محتواهای چند رسانه‌‌ای، حضور و غیاب و… به کمک یک ساختار یکپارچه تکنولوژیک، به راحتی و به شیوه‌ای جذاب امکان‌پذیر است. به عنوان مثال دانش‌آموزان و مدرسان با استفاده از چاپگرهای چند منظوره ام‌اف‌پی (MFP)، به فضای ابری یا کلود (Cloud) دسترسی خواهند داشت و می‌توانند مطالب آموزشی شامل جدول زمان‌بندی کلاس‌ها، رئوس مطالب و تکالیف درسی را به راحتی چاپ، اسکن و کپی کنند یا به اشتراک بگذارند. به این ترتیب انگیزه بیشتری میان دانش‌آموزان ایجاد می‌شود و ارتباط مؤثرتری با معلمان برقرار خواهند کرد.»

گفتنی است اولین همایش راهکارهای تجاری شرکت سامسونگ الکترونیکس با حضور جمعی از مسئولان و مقامات دولتی و مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی روز سه‌شنبه 9 دی ماه گشایش یافته و در چندین روز متوالی به معرفی دستاوردها و راه‌حل‌های حوزه کسب‌و‌کار در بخش‌های گردشگری و هتل‌داری، خرده‌فروشی، آموزش، سلامت، حمل‌و‌نقل، مالی و سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

در پایان، از غرفه‌های اختصاصی سامسونگ که به منظور نشان دادن همین راهکارهای تجاری در طبقات مختلف درست شده بود، بازدید به عمل آمد که تصاویری از آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌فرمایید.

samsung-forum5 samsung-forum4 samsung-forum3 samsung-forum2

27 در مورد “مدیرعامل سامسونگ: ایران امکان رقابت در فضای جهانی را دارد!”

  1. سلام من ایده و فکری دارم که می‌شود در موبایل انجام داد و ایمان دارم فروش موبایل سامسونگ چند برابر می‌شود و تشکر.

  2. هر شرکتی دنبال تبلیعات برای عرضه کالایش هست متاسفانه فروشنده های ایرانی هستند که سر مردمو کلاه میگدارند من موبایل سامسونگ خریدم انچنان با دروغ و کلاشی فریبم دادند اگر شخصی تلفن یا ادرسی از مدیر عامل ایرانی فروش موبایل دارند لطفا بگویند تا بتونم حقم رو بگیرم سپاسگزارم این اولین دفعه هست که با سامسونگ مشکل دارم

  3. علی اصغر غلامی تلفن 09124985173

    مدیر عامل محترم شرکت سامسونگ
    باسلام و احترام
    برای خود از انتخاب و برای شما از این همه تبلیغات و ….. برند به ظاهر معرف متاسفم نه به خاطره اینکه کالای که خردیداری(یخچال و فیریز دوقلو) نموده ام درای نقص است .فقط بخاط عوام فریبی …, به محض تحویل کالا توسط عوامل آن شرکت محترم و دریافت وجه همه چی تمام می شود حتی برای سلام کردن هم باید هزینه پرداخت شود کمی از شعار دست بردارید و عمل فرمائید فیریز خریداری شده یکی از جای که لوازم می گذاریم ترک دارد بعد از تماس و ارسال عکس و… می گویند گرانتی ندار مستلزم هزینه است آیا کالای که مستقیم از آن شرکت ارسال شده است باید چنین باشد .؟!………لطفاً دستور فرمائید اقدام شایسته صورات پذیرد

  4. با این همه تبلیغ بهتره کمی هم فکر خدمات بعد ازفروش هم باشن چون سام سرویس نه تنها جوابگویی شایسته ای ندارد بلکه در دوره گارانتی بجای سرویس دستگاه معیوب مشتری را سرویس میکند من که تقریبا همه وسایلم سامسونگه تصمیم گرفتم همه رو بفروشم و برند دیگری حتی ایرانی بخرم ،یکسال و نیم است که ماشین ظرفشویی ویخچال فریزر خریدم ماشین ظرفشویی همه ظرفا رو خراب و یخچال هم هر دو سه ماه یکبار باعث یخ زدن مواد غذایی در قسمت یخچال میشه و باید دور ریخته بشه و سام سرویس هم میگه هر وقت این مورد پیش اومد یخچال رو 72 ساعت خاموش کن درست میشه
    چه راهکار خوبی…

  5. آقایی که فرمودن فلانی اومده ایران
    ایشون مدیر دفتر کره در ایران هستند
    چند سالی هست که ایرانن

  6. اقا ولش کنین…میخواد یه جوری ضررایی رو که امسال بخطر ال جی داده این ور و اون ورو،توایران درستش کنه. باور کنید اگه ایرانی ها هم محلشون ندن میرن سمت کشورهایی مثل … مثل … اهان مثل برادر افغانستان و کشور های افریقایی!!!

  7. میخوان جایگاهشون حفظ بشه . میدونید که یواش یواش شرکتهای جدید دارن بازارشونو میگیرن . حالا یه سفر براشون به جایی بر نمیخوره که . میخوره؟

  8. «ایران کشوری است با پتانسیل بالا که اگر فناوری روز دنیا را به خدمت بگیرد، می‌توان شاهد دستاوردهای عظیمی در انواع تجارت‌های خرد و کلان بود.»
    با این همه تحریم مگه میتونه فناوری روز دنیا رو به خدمت بگیره

  9. سامسنوگ پرسسسسسسسستید واقعا!!!

    یه سوال ایا اینجا میشه کار کرد من میخوام یه شرکت که تو کا رموبایل هستش کار علاقه خاصی دارم !!

  10. خوبه که شرکته به این بزرگی و عظمت توجه زیادی به ایران داره…
    اتفاقا خیلی هم خوب هست و به درد بعضیا میخوره‌…

  11. بوی کباب به دماغ اینا خورده تا دیروز که تحریم بودیم ما را تحریم میکردن حالا احتمال میدن به لغوتحریم اومدن جلو

  12. ممممممممممنونم
    از این توجه مممنونم
    عاشقتم سامسونگ
    فدات
    خیلی این خبر بهم حال داد
    حالا کو آدم که بیاد در این سطح گسترده ی جهانی فعالیت کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH