تصاویری از فبلت ارزان قیمت مایکروسافت منتشر شد!

اخیرا اخباری در خصوص فبلت جدید مایکروسافت به گوش می‌رسد که امروز نیز تصاویر و مشخصاتی از آن منتشر شده است. همانند اغلب محصولات نوکیا این فبلت نیز از سیستم عامل ویندوزفون استفاده می‌کند و دارای دو نسخه معمولی و دو سیم‌کارته خواهد بود. لومیا 1330 نسخه معمولی و لومیا 1335 نسخه دو سیم‌کارته این محصول خواهد بود.

Lumia-1330-back-1

لومیا 1330 و لومیا 1335 از لحاظ ظاهری و مشخصات داخلی هیچ تفاوتی نخواهند داشت و تنها تفاوت آن به دو سیم‌کارته بودن باز می‌گردد. این محصول دارای دوربین 14 مگاپیکسلی و دوربین مکالمات تصویری 5 مگاپیکسلی خواهد بود. صفحه نمایش آن نیز 5.7 اینچی و با وضوح تصویر 720p خواهد بود. پردازش‌های مورد نیاز این دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون 400 انجام خواهد شد و اطلاعات مورد نیاز بر روی 1 گیگابایت حافظه رم ذخیره می‌شود.

Lumia-1330-back-2

این فبلت ویندوز فونی مایکروسافت در اویل سال 2015 معرفی خواهد شد و به احتمال زیاد لومیا 1330 نامیده می‌شود. همان طور که از تصاویر پیداست نوکیا در این محصول نیز از قاب پلاستیکی استفاده کرده است و به احتمال زیاد مانند همیشه در رنگ‌بندی‌های متفاوت روانه بازار خواهد شد. با وجود این مشخصات با یک فبلت میان‌رده رو به رو هستیم که احتمالا قیمت مناسبی نیز می‌بایست داشته باشد.

Lumia-1030-renderنظر شما در خصوص این فبلت چیست؟

24 در مورد “تصاویری از فبلت ارزان قیمت مایکروسافت منتشر شد!”

  1. آیتی رسان
    از تو انتظار دارم سریعتر اخبار رو پوشش بدی(آخه ترجیح من برای خبر خوندن آیتی رسان هست)
    با اینحال از زحمات تک تک شما ممنونم

  2. نسبت به 1320 فقط تو دوربین پیشرفت خوبی داشته.اگه قیمتش با 1320 تفاوت زیادی نداشته باشه میتونه گزینه خوبی باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH