تصاویری از گلکسی S6 در یک ویدیو تبلیغاتی لو رفت!

اوایل سال 2015 است و ما همانند همیشه منتظر هستیم تا کمپانی‌های مطرح در تولید اسمارت فون هر کدام پرچم‌دارنشان را معرفی کنند. شایعات حاکی از آن هستند که سونی و سامسونگ پرچم‌دار خود را در کنفرانس CES 2015 معرفی خواهند کرد که با این اوصاف سه شنبه شاهد این دو پرچم‌دار خواهیم بود.

galaxy-flagship-12

امروز نیز سامسونگ الکترونیک در وبلاگ خود مطلبی را مربوط به اپلیکیشن  My KNOX منتشر کرده است که در ویدیوی مربوط به آن یک اسمارت فون نمایش داده می‌شود که شناخته شده نیست و احتمال می‌رود پرچم‌دار سامسونگ یا همان گلکسی S6 باشد.

همان‌طور که در ویدیو مشاهده کردید، حاشیه‌های دستگاه فلزی بودند و به‌نظر می‌رسد که جنسی فلزی داشته باشند و فقط شبیه به آن نباشد؛ زیرا سامسونگ اخیرا در محصولات خود از فلز استفاده می‌کند. اخبار مربوط به پروژه صفر حاکی از آن بودند که گلکسی S6 ظاهری متفاوت نسبت به سایر محصولات سری S خواهد داشت.

galaxy-flagship

همچنین اخبار ماه گدشته ادعا می‌کردند که گلکسی S6 در دو نسخه معرفی خواهد شد که یک نسخه با بدنه نیمه فلزی و نسخه دیگر با بدنه تمام فلزی وارد بازار می‌شود. با این اوصاف اسمارت فونی که در این ویدیو مشاهده می‌کنیم، احتمال می‌رود که نسخه نیمه فلزی از پرچم‌دار سامسونگ باشد. با وجود اینکه یک روز تا کنفرانس سامسونگ باقی مانده است، هنوز مشخص نیست که سامسونگ پرچم‌دارش را معرفی خواهد کرد یا خیر.

نظر شما چیست؟ آیا این همان گلکسی S6 است که انتظارش را داشتید؟ آیا این محصول روز سه‌شنبه معرفی خواهد شد؟

18 در مورد “تصاویری از گلکسی S6 در یک ویدیو تبلیغاتی لو رفت!”

  1. واقعا اسم پروژه صفر برازنده اش هست چون هنوز گوشیش در همون سطح صفر قرار داره!!
    این چیه بابا

  2. بابا این یه کانسپت انیمیشنیه که…
    سامسونگ که مرض نداره گوشیشو لو بده که…
    این تقریبا شبیه اس4 هست حتی والپیپرش هم واسه اس4

  3. این که خیلی زشته حالمو بهم زد
    شبیه یه گوشی 500 تومنیه
    اصلا این قیافه خوش آیند نیست
    ولی اعتباری هم به این ویدئو ها و عکس ها نمیشه کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH