ایسوس از اولین گوشی دنیا با رم 4 گیگابایتی رونمایی کرد: زن‌فون2

asus-zenfone-2

دقایقی پیش ایسوس در سمینار خبری خود که در نمایشگاه CES 2015 برگزار شد و البته ما هم آن را به صورت زنده برای شما گزارش کردیم، از نخستین گوشی دنیا که از 4 گیگابایت رم بهره می‌گیرد، رونمایی نمود.

ایسوس زن‌فون 2، یک گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی و Bezzle بسیار باریک است که در قلب آن از پردازنده اتم اینتل Z3580 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز استفاده می‌کند و توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز داراست.

سطح پشتی زن‌فون 2 به صورت خمیده طراحی و از فلز پرداخت شده ساخته شده است و به همین خاطر دیزاین بسیار دلپذیری دارد.

دوربین در نظر گرفته برای این گوشی، یک نمونه 13 مگاپیکسلی با میزان F/2.0 است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو هم وظیفه ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد.

این محصول جدید ایسوس، دارای یک باتری 3000 میلی‌آمپری بوده که تنها در عرض 39 دقیقه، تا 60 درصد شارژ می‌شود.

زن‌فون 2 به همراه اندروید نسخه 5 و آخرین اینترفیس طراحی شده توسط این کمپانی وارد بازار خواهد شد. ZenUI قابلیت‌های بسیاری برای شخصی سازی توسط کاربر را داراست و به همین خاطر می‌توانید ظاهر اینترفیس را به هر شکلی که مورد علاقه‌تان است در بیاورید.

این گوشی هوشمند قرار است تا در سه ماهه دوم سال 2015 و در پنج رنگ مختلف وارد بازار شود و به همین خاطر نبایستی تا چند ماه آینده، انتظار حضورش را بکشید.

asus-zenfone-2.

اما یکی از موارد بسیار مهم و دوست داشتنی درباره زن‌فون 2، قیمت فوق‌العاده خوب آن است، به نحوی که در نسخه 2 گیگابایت با 16 گیگ حافظه داخلی‌اش، تنها 199 دلار قیمت گذاری شده تا بدین ترتیب یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های دنیا نیز لقب بگیرد.

21 در مورد “ایسوس از اولین گوشی دنیا با رم 4 گیگابایتی رونمایی کرد: زن‌فون2”

  1. سلام این گوشی واقعا باعث تعجبه و همینطور شگفت کل کارای ایسوس عالیه مثل transformer book t100t که یکی از بهترین تبلت های ویندوزی از نظر قیمت هست

  2. دوستان من چندتا ویدیو ازش دیدم متوجه شدم بدنش طرح فلز هست نه فلزی،و دیگه اینکه تاریخ انتشارش رو ماه مارس(2 ماه دیگه)زده نه سه ماهه سوم…
    وای ولی واقعا این گوشی عالیه…

  3. تبحر ایسوس در طراحی گجت های فلزی بخصوص لپ تاب ثابت شدست بخصوص سری زن بوک که روی مک بوک پرو ها رو هم کم میکنه.
    در تولید گوشی های زن فون هم داره به بلوغ میرسه، با این قیمت واقعاً محشره. بخصوص این که بدنه فلزی محصولات ایسوس واقعاً تحسین برانگیز ساخته می شوند

  4. یعنی واقعا 200 دلار؟؟؟؟؟؟؟
    خوب بیاد ایران مطمئنم از یکو نیم کمتر نیست…
    حالا چرا اینقدر ارزونه؟

  5. چنان با آب و تاب می گوئید اولین گوشی با رم 4 گیگابایتی که گویی خبریه. نه جانم اولین گوشی دنیا نیست. قبل از او شرکت جی ال ایکس خودمون نسل سوم اسپایدر 1 را با اندروید نسخه 2 . 4 . 4 و رم چهار گیگا بایتی روانه بازار کرده و منم الان دارم ازش استفاده می کنم. خیلی سخت نیست که یه سری به سایت رسمی جی ال ایکس بزنید و واقعیت را دریابید.

    1. اون گیگی که شما داری استفاده میکنی حافظه داخلیه ، اون ۴ گیگی که واسه ایسوسه رم اجراییه دوست من ، اطلاع نداری خودتو اذیت نکن

  6. به شخصه فکر میکردم امسال پرچمداران با 3 گیگ رم معرفی بشن که ایسوس اولین کمپانی هست که من رو شگفت زده کرد.نسبت به گوش های قبلی ایسوس هم زن‌فو2 و هم زن فون زوم پیشرفت چشم گیری داشته اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH