با بهترین محصولات صوتی و تصویری CES 2015 آشنا شوید!

در روزگاری زندگی می‌کنیم که هر روز یک محصول جدید معرفی می‌شود و کمپانی‌ها نیز مشغول افزایش تعداد پیکسل‌های محصولات خود هستند تا آن را به رخ رقبا بکشند. نمایشگاه CES امسال نیز خالی از این گونه محصولات نبود و کمپانی‌ها در زمینه صوتی و تصویری کم نگذاشتند. همراه ما باشید تا با بهترین محصولات صوتی و تصویری آشنا شویم.

بهترین پخش کننده

sling-3

زمانی که کمپانی‌های تولید کننده تلویزیون هوشمند مشغول افزایش تعداد پیسکل‌های تلویزیون‌های خود هستند کمپانی‌ای شروع به ساخت اپلیکیشنی کرده است که شما را از دردسر‌های کابل و ماهوراه رها می‌کند. با کمک اپلیکیشن Dish Sling که برای تلویزیون‌های هوشمند تولید شده است، کاربران می‌توانند بدون نیاز به کابل و یا ماهواره مجموعه‌ای از برنامه‌ها و فیلم‌های مختلف را بر روی تلویزیون مشاهده نمایند.

قیمت استفاده از این سرویس در ماه 20 دلار است که با پرداخت آن به دنیایی از برنامه‌ها دسترسی خواهید داشت و دیگر مجبور نیستید تا منتظر بانید برنامه شبکه‌های تلویزیونی تمام شود و به تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینید.

بهترین تلویزیون

lg-ef9500-flat-4k-oled-2

انتخاب بهترین تلویزیون نمایشگاه CES امسال کار واقعا سختی است، زیرا کمپانی‌هایی نظیر سونی، سامسونگ و پاناسونیک محصولات واقعا خوبی را در زمینه تلویزیون معرفی کردند اما در این میان تنها یک تلویزیون می‌توانست لقب بهترین را بگیرد که آن هم فرزند ال‌جی بود.

ال‌جی EF9500 یک تلویزوین OLED است که از تکنولوژی تصویر بسیار بالایی بهره می‌برد و کنتراست نمایش و روشنی صفحه به حد بسیار قابل قبولی است. رابط کاربری زیبا و جذاب webOS 2.0 نیز بر روی این محصول خود نمایی می‌کند که هرچه بیشتر لقب بهترین را به آن می‌دهد. عمق رنگ سیاه نیز بسیار خوب است و تلویزیون صفحه صافی دارد.

بهترین پخش کننده صوتی (اسپیکر)

klipsch-reference-premier-3

کمپانی Klipsch یک اسپیکر بسیار خوب را برای نمایشگاه CES امسال آورده بود که از طریق ارتباط بی‌سیم به یکدیگر متصل می‌شوند. این اسپیکر‌ها یک فرستنده کوچک مانند مودم وای-فای دارند که امکان اتصال کابل HDMI نیز به آن وجود دارد تا صدا با بهترین کیفیت از 7 اسپیکر و 2 ساب ووفر پخش شود.

نصب و راه اندازی این دستگاه دقایق زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و چندان هم آسان نیست اما در مقابل صدایی خارق‌العاده را تحویل‌تان می‌دهد.

عکاسی

panasonic-wx970-v2

کمپانی صاحب نام پاناسونیک در نمایشگاه امسال یک دوربین فیلم‌برداری حرفه‌ای را معرفی کرد که قادر به فیلم‌برداری با وضوح تصویر بسیار بالای 4K است. این محصول که WX970 نام دارد قادر به فیلم برداری با رزلوشن‌های پایین‌تر نظیر فول اچ‌دی نیز است. سونی نیز در جریان این نمایشگاه دوربین فیلم برداری قدرتمند خود را معرفی کرد اما ما به‌دلیل اینکه محصول پاناسونیک دارای فیلم برداری 4K (با 50 فریم برثانیه)، لرزش‌گیر تصویر، زوم اپتیکال 20X و… است، آن را برتر از محصول سونی دانستیم.

هدفون

audeze-el-8

کمپانی Audeze یکی از بهترین تولید کننده‌های هدفون در کره خاکی است که تاکنون نیز محصولات بسیار خوبی را روانه بازار کرده است. این شرکت امسال با EL-8 به نمایشگاه آمده بود که دنیایی از تکنولوژی و تجربه بر ساخت آن تاثیر داشته‌اند. Audeze از هیچ تلاشی در ساخت EL-8 دریغ نکرده است و محصولی بسیار عالی را معرفی کرده. این محصول صدا را به بهترین شکل ممکن پخش می‌کند و تکنولوژی‌های زیادی نیز از آن پشتیبانی می‌کنند.

10 در مورد “با بهترین محصولات صوتی و تصویری CES 2015 آشنا شوید!”

  1. LG در بخش تلویزیون داره می تازه، بقیه هم دونبالش می دوند، درسته سامسونگ تو تولید نمایشگر های موبایل با AMOLED هاش یکه تازه ولی تو این جبهه جنگ رو به الجی باخته البته فعلاً

    1. الجی به خاطر سیستم عامل اختصاصی وب او اس و کنتراست بالاتر بنده شد…
      ولی من بازم میگم سونی بهتری بود…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH