اپ‌رسان: کاربران iOS، صبح خود را با خنده آغاز کنید!

هیچ فردی دوست ندارد با صدای آلارم گوشی خود از خواب بیدار شود و با صورت اخمو روز خود را شروع کند. اما اپلیکیشن Rise and Shine تا شما را نخنداند دست از سرتان بر نخواهد برداشت.

appresan

این اپلیکیشن با کمک ویبره و فلاش گوشی کاربر را از خواب بیدار می‌کند که امکان استفاده از هشدار صوتی نیز وجود دارد. بعد از این که کاربر از خواب بیدار شد، گوشی دوربین جلویی خود را فعال می‌کند و تا کاربر نخندد اپلیکیشن بسته نخواهد شد.

Rise-and-Shine

با کمک Rise and Shine شما می‌بایست هر روزتان را با خنده شروع کنید تا روز خوبی در انتظارتان باشد. همچنین اپلیکیشن مذکور تصویر خنده هر روزتان را نیز ثبت می‌کند که می‌توانید آن‌ها را با دوستان و اقوام خود به اشتراک بگذارید (البته به اشتراک گذاری تصاویر در ایران چندان مورد استقبال قرار نخواهد گرفت، زیرا بعد از خواب حدود یک ساعت زمان نیاز است تا فرد آرایش کرده و به ثبت تصویر بپردازد!).

Rise and Shine تنها برای کاربران سیستم عامل iOS در دسترس است و فعلا برای سیستم عامل‌های اندروید و ویندوزفون منتشر نشده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق لینک زیر دانلود و بر روی آی‌فون خود نصب نمایید.

دانلود Rise and Shine از itunes

7 در مورد “اپ‌رسان: کاربران iOS، صبح خود را با خنده آغاز کنید!”

  1. (البته به اشتراک گذاری تصاویر در ایران چندان مورد استقبال قرار نخواهد گرفت، زیرا بعد از خواب حدود یک ساعت زمان نیاز است تا فرد آرایش کرده و به ثبت تصویر بپردازد!).
    اینو خوب اومدی!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH