10 تا از عجیب‌ترین و فریبنده‌ترین گجت‌های CES 2015

نمایشگاه CES به پایان رسید و ما را با تمام شگفتی‌هایش تا سال آینده تنها گذاشت. همیشه پس از اتمام چنین رویدادهایی از عجیب‌ترین‌ها، بهترین‌ها، بدترین‌ها و غیره صحبت‌هایی می‌شود. در مطلب پیش رو هم قرار است از 11 گجت عجیب اما شگفت آور یاد کنیم.

InMotion V3 Electric Unicycle

INMOTION-V3-2

چیزی بین سگوی یا یک بورد پرنده است که البته جالب‌تر و شگفت ‌آورتر از آن‌ها به‌نظر می‌رسد.

Communication Android

380278-communication-android

احتمالا بازدید کنندگان CES با این خانم برخورد داشته‌اند. خانم روباتی که در میان آن همه شلوغی مشغول خواندن آواز بوده است. این روبات به‌قدری طبیعی به‌نظر می‌رسید که باور کنید کمتر کسی متوجه غیر واقعی بودنش شده است.

Oku

380279-oku

این روزها گجت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای نظارت بر سلامتی و خواب و غیره آمده‌اند، اما چه می‌شود که مثلا گجتی پوشیدنی وجود داشته باشد که وعده ردیابی وضعیت سلامتی پوستتان را بدهد و یک رژیم سفارشی ضد پیری برایتان تهیه کرده و به شما در این زمینه کمک کند. در واقع اوکو یک دستگاه شخصی اسکن پوست بوده که باید آن را به آیفون وصل کنید و از طریق آن آسیبهایی که به پوستتان می‌رسد، ببینید.

Skechers Game Kicks

380280-skechers-game-kicks

شرکت اسکچرز روی کتانی‌های ویژه کودکان خود، بازی simon says را قرار داده و نام این محصول را Game Kicks گذاشته است.

TempTraq

380281-temptraq

تمپ ترک نام یک چیزی شبیه به برچسب بوده که وظیفه‌اش نظارت بر علائم حیاتی نوزاد است. اگر نوزادتان بیمار است و می‌خواهید دمای بدنش را چک کنید، می‌توانید از طریق این برچسب اطلاعات لازم درباره بدن نوزاد را روی اسمارتفون دریافت کنید.

Fuhu Nabi Big Tab XL

380282-fuhu-nabi-big-tab-xl

اگر فکر می‌کنید تبلت 20 اینچی پاناسونیک بزرگ است، پس تبلت 65 اینچی فوهو را چه می‌نامید؟ کمپانی این تبلت‌ها را برای کودکان و برای نصب در خانه یا محیطهای آموزشی ساخته است.

mamaRoo

380283-mamaroo

یک صندلی متحرک برای کودکان که قطعا بزرگترها هم آرزوی داشتنش را خواهند داشت. سرعت و دیگر تنظیمات این صندلی از طریق برنامه مربوطه کنترل می‌شود.

Nymi

380285-nymi

رمزهای عبور واقعا اعصاب خرد کن هستند، هیچوقت هم که یادمان نمی‌مانند، پس چه بهتر که یک دستبند اینچنینی داشته باشیم تا از طریق آن بتوانیم به هر حساب اینترنتی بدون آنکه نیازی باشد پسوورد آن‌ها را به خاطر بسپاریم وارد شویم.

این دستبند از طریق بررسی فعالیت‌های الکتریکی قلبتان را شناسایی کرده و اجازه ورود به شما می‌دهد.

LG Twin Wash

380286-lg-twin-wash

یک دستگاه واقعا عجیب از ال‌جی که علاوه بر محفظه بالایی برای شستشو، دارای یک کشو در زیر هم است که می‌توانید از آن کشو هم برای شستن لباس به صورت همزمان استفاده کنید.

Virtuix Omni VR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

این دستگاه که از دور بیشتر شبیه به یک وسیله شکنجه است، اما در اقع Virtuix Omni VR ساخته شده تا به کاربرانش امکان ورود به بازی‌ها را بدهد. این دستگاه با تجهیزاتی که دارد، گیمر را وارد دنیای بازی‌هایش می‌کند.

15 در مورد “10 تا از عجیب‌ترین و فریبنده‌ترین گجت‌های CES 2015”

  1. جالب بودن ولی دیگه ساهت تبت ( Fuhu Nabi Big Tab XL ) واقعا مسخره بازیه محض هستش.
    دیگه چه خبره به این بزرگی
    برای هر جا هم به خوای استفاده کنی دیگه در این حد که نباید بزرگ باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH