نسخه آزمایشی iOS 8.2 منتشر شد، منتظر اپل واچ باشید!

اخیرا نسخه آزمایشی iOS 8.2 منتشر شده که نوید از تغییراتی بزرگ در به‌روز رسانی بعدی را می‌دهد و به احتمال زیاد برنامه مخصوص ساعت هوشمند اپل را نیز بر روی آن مشاهده خواهیم کرد.

Apple-Watch

با وجود اینکه ساعت هوشمند کمپانی اپل با نام اپل واچ معرفی شده اما فعلا روانه بازار نشده است و اغلب توسعه دهندگان منتظر این هستند که ببینند آیا اپلیکیشن آن‌ها بر روی این محصول به خوبی اجرا می‌شود یا خیر.

در نسخه آزمایشی iOS 8.2 اپلیکیشن مخصوص اپل واچ قرار داده نشده است اما بخش اتصال از طریق بلوتوث دچار تغییراتی شده که نشان می‌دهد تغییرات و اپلیکشین کامل را در به‌روزرسانی بعدی مشاهده خواهیم کرد.

apple-watch-ios-beta

با کمک این اپلیکیشن مخصوص کاربران می‌توانند مدیریت بهتری بر روی ساعت هوشمند اپل داشته باشند و کار‌ها را هرچه سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند. همچنین با کمک اپلیکیشن مخصوص، کاربران می‌توانند برنامه‌های گوشی را نیز اجرا نمایند. با این اوصاف انتظار داریم تا سه ماه آینده شاهد ورود اپل واچ به بازار‌های جهانی باشیم.

4 در مورد “نسخه آزمایشی iOS 8.2 منتشر شد، منتظر اپل واچ باشید!”

  1. salar.mohammadalizadeh

    قبلنا اپل یه آپدیت میداد واقعا عالی بود یعنی همه تعریف میکردن ولی بعد مرگ استیو جابز انگار کسی بهتر از تیم کوک هم جنس باز نمیتونه اونو اداره کنه.البته اداره که چه عرض کنم…!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH