جایزه باران آی‌تی‌رسان! (مرحله دوم: جارو برقی)

دوباره رسیدیم به بخش جذاب و هیجان انگیز مسابقه! حالا چرا هیجان انگیز؟ برای آنکه این‌بار برای شما یک مسابقه متفاوت با جایزه‌ای متفاوت در نظر گرفته‌ایم. شاید از دیدن نام جارو برقی در عنوان مطلب تعجب کرده باشید، اما درست دیده‌اید. دو عدد جارو برقی جدید ال‌جی مدل VB-14450 را برای برندگان این بخش در نظر گرفتیم که این هدایا را از طرف شرکت ال‌جی به افرادی که بتوانند پاسخ درست مسابقه را برای ما ارسال کنند، اهدا خواهیم کرد.

تصویر ال‌جی VB-14450 که منتظر حضور در منزل برندگان است!

شاید بپرسید چرا جارو برقی؟ ما هم پاسخ می‌دهیم زیرا بخش لوازم خانگی یکی از بخش‌های اصلی سایت است، این جارو برقی‌ها هم مدل‌های ارزشمندی هستند و از همه مهم‌تر، همچنان در رسالت متفاوت بودن خود گام برداشته‌ایم!

خب، حال می‌رسیم به بخش اصلی کار که همان مسابقه است تا ببینیم این بار برندگان خوش شانس ما چه کسانی هستند. لازم به ذکر است هیچ محدودیتی برای حضور شرکت کنندگان نیست و حتی دو دوست عزیزی که در مسابقه قبلی برنده هارد دیسک شدند نیز می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

همان گونه که در تصویر زیر می‌بینید، ما یک پازل ۹ قسمتی را برای شما آماده کرده‌ایم که درون هر قطعه یک کلمه قرار دارد، برای آسان‌تر شدن کار ۳ کلمه را خودمان قرار دادیم و حال شما بایستی ۶ کلمه دیگر را پیدا کنید. حالا از کجا؟ خیلی ساده است، ما این پازل‌ها را در بخش‌های مختلف سایت پخش کردیم که خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را بیابید. حالا چرا راحت؟ برای آنکه خودمان مکان حضور هر پازل را برای شما در انتها نوشته‌ایم و تنها با وارد شدن به آن مطلب، می‌توانید قطعات مختلف پازل را پیدا کرده و با در کنار هم قرار دادن کلمات، به یک جمله برسید! فکر می‌کنید این جمله جواب مسابقه ماست؟ خیر، اشتباه کردید! این جمله یک سوال با جوابی بسیار ساده است، شما با ارسال پاسخ این سوال از طریق فرم انتهایی مطلب، به صورت مستقیم وارد قرعه کشی مسابقه بزرگ آی‌تی‌رسان می‌شوید که تا تاریخ 31 شهریور ماه مسابقه ادامه داشته و سپس اسامی این دو برنده خوش شانس معرفی و جارو برقی‌های پیشرفته ال‌جی برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

تا ۳۱ شهریور فرصت دارید تا پاسخ صحیح را برای ما ارسال کنید؛ پس منتظر چی هستید؟ همین الان کلمات را بیابید، شاید برنده خوش شانس مسابقه این‌بار ما شما باشید!

مکان پازل زرد

مکان پازل صورتی

مکان پازل خاکستری

مکان پازل سبز

مکان پازل آبی

مکان پازل نارنجی

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

33 در مورد “جایزه باران آی‌تی‌رسان! (مرحله دوم: جارو برقی)”

  1. نام جارو برقی LGFOLLOWME
    VB-20777HBK با تشکر
    من برای مسابقه شرکت نکردم به پاس تشکر از محصولات LG است. اولینی LG

    1. پیمان گل‌کار

      از بابت این تاخیر عذر خواهی می‌کنیم، اسامی شرکت کنندگان برای ال‌جی ارسال شده و قرار بود که گلدیران با یک قرعه کشی دو نفر برنده را به ما اعلام کند که متاسفانه هنوز محقق نشده، اما اطمینان داشته باشید ظرف همین چند روز آینده اعلام خواهیم کرد

    1. پیمان گل‌کار

      قرار است قرعه کشی توسط شرکت گلدیران انجام شود که تا پایان همین هفته اسامی در وبسایت درج خواهد شد

  2. سلام.
    عصر بخیر.
    جایزه رو برا من بفرستین.
    جواب درستو مثل بقیه پیدا کردم.
    آقا خداییش زشته که داشنجو ارشد باشی و خونه داشنجوییت مثل آشغالی باشه.
    بفرست برام که ناجور بش نیازمندم.

  3. غــــــــز ل آزاد

    سرعت تکنولوژی دنیا روز به روز بهتر , بیشترمیشه کاش امنیت دنیا و ارامش و انسان دوستی دنیا هم همین پیشرفت رو پیش رو بگیره اون وقت بهشت همین جا خواهد بود با سپاس از شما دوست خو ب و مسابقه ی خوب شما……;)
    با آروزی بهترینها برای همگی…………..

  4. سلام . . .

    ببخشید من جوابو اشتباهی فرستادم . . .

    خیال کردم جواب همین . . . هست .

    میشه دوباره جواب داد >؟

  5. جواب رو پیدا کردم واقعا عالی بود در معنای واقعی کلمه متفاوت بودن رو نشون دادید ایده هاتون واقعا جالبه ولی خب جایرش رو دوست داشتم یه چیز در ارتباط با it می بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH