گوگل گلس مرحله آزمایشی خود را سپری کرد، منتظر نسل بعدی باشید!

چند سال پیش بود که کمپانی گوگل سر و صدایی زیادی به پا کرد و یک محصول پوشیدنی با نام گوگل گلس را معرفی نمود. این محصول در زمان خود عجیب‌ترین و جالب‌ترین وسیله تولید شده بود و توانست اغلب افراد را شیفته خود نماید.

google-glass2

با وجود اینکه گوگل گلس یک محصول خارق العاده بود اما با مرور زمان محبوبیتش در میان افراد کاهش یافت و توجه کمتری به آن شد و حال گوگل اعلام کرده است که مرحله آزمایشی گوگل گلس به پایان رسیده است.

باید قبول کنیم که گوگل گلس یک وسیله شیک و به‌روز است اما به دلیل برخی محدودیت‌ها (نظیر فروش و…) نتوانست بازار بزرگی را ازآن خود کند و گوگل نیز خبر از پایان دوره آزمایشی آن داده است و به احتمال زیاد می‌بایست منتظر ابزار پوشیدنی جدیدی از سوی گوگل باشیم.

سال گذشته گوگل کمپانی nest را با قیمت 3 میلیارد دلار خریداری کرد و اکنون مدیر عامل آن وظیفه سرپرستی تیم گوگل گلس را برعهده گرفته است. این شخص یکی از افرادی است که می‌تواند گوگل گلس را به بلوغ و پختگی برساند و تصمیم دارد بعد از بررسی دیدگاه‌های کاربران نسل بعدی گوگل گلس را تولید نماید. حال به‌نظر شما چه انتظاراتی باید از نسل بعدی گوگل گلس داشته باشیم.

7 در مورد “گوگل گلس مرحله آزمایشی خود را سپری کرد، منتظر نسل بعدی باشید!”

  1. مهدی مس کوب ساروی

    ما اصلا نمیدونیم الان چیکار میشه باهاش کرد. چه برسه از نسل بعدش انتظار داشته باشیم. 😀

  2. ه نظرم این محصول جا برای پیشرفت خیلی داره ولی تصور اینکه بتونه یه محصول موفق و محبوب بین کاربرا بشه یه مقدار سخت هست. به نظرم از این جور محصولاست که بعداز یه مدت اصلا ازش استفاده نمی‌کنی همونطور که تو مطلب هم اشاره شد این محصول در حال حاضر بیشتر مورد توجه خوره‌های فناوری هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH