حسگر اثر انگشت در گلکسی S6 کارکردی شبیه به Touch ID خواهد داشت!

گویا سامسونگ تصمیم دارد پرچم‌دار جدید خود را بی‌نقص و بدون هیچ کم و کاستی معرفی کند. پس شاهد کاستی‌های موجود در گلکسی S5 نخواهیم بود و با این اوصاف بدنه پلاستیکی، اختلالات حسگر اثر انگشت و… در گلکسی S6 جای نخواهد داشت.

Galaxy Note 4 Review (35)

در حسگر اثر انگشت گلکسی S5 و نوت 4 کاربر می‌بایست انگشت خود را از بالا به پایین بکشد (سوایپ) تا اثر انگشت وی تشخیص داده و قفل باز شود. اما شیوه کارکرد سنسور اثر انگشت در آی‌فون و هواوی این چنین نیست و کاربر تنها با قرار دادن انگشت می‌تواند قفل گوشی را باز کند که به مراتب بهتر از سنسور سامسونگ است.

شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ نیز تصمیم دارد بر روی پرچم‌دار جدید خود یک سنسور لمسی همانند اپل قرار دهد تا نیازی به سوایپ کردن انگشت نبوده و همانند سنسور اپل با یک دست امکان باز کردن قفل وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که در گلکسی نوت 4 می‌بایست با یک دست گوشی را نگهدارید و با دست دیگر انگشت خود را بر روی دکمه Home بکشید. همان طور که گفتیم سامسونگ سعی دارد بهترین پرچم‌دار را با بدنه فلزی و صفحه نمایش Quad HD و پردازنده 64 بیتی معرفی کند.

برای آشنایی دقیق و کامل با این محصول می‌بایست تا اسفند ماه و کنفرانس MWC شهر بارسلونا منتظر بمانیم تا سامسونگ دوباره ثابت کند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

13 در مورد “حسگر اثر انگشت در گلکسی S6 کارکردی شبیه به Touch ID خواهد داشت!”

  1. آره اگه لمسی باشه خیلی بهتره تا کشیدنی هرچند سامسونگ دیر به فکر افتاده ولی باز خوبه کار کردن با سنسورهای قبلی واقعا دشوار هست و همین نقطه ضعف نوت4 نیز هست

  2. مطمئنم که ظاهر اس 6 با قبلی ها فرقی نداره(تجربه نشون داده)
    فقط چون از اندروید 5 استفاده میکنه احتمال میره رابط کاربریش تغییراتی بکنه

  3. راستش به این موضوع خیلی باور ندارم چون سامسون میتونه بهترین حسگر رو بزنه ولی بخواطر این که اپل بهش گیر نده و این دو زار پول باقیمونده این سال طلخ رو هم ازش نگیره به جرم کپی برداری مجبور شد اینو بزنه الان بهترین و با امکانات ترین و دقیق ترین و راحت ترین حسگر مطعلق به میت 7 واقعا خوب گفتند که عشق است هواوی دستت درست من که منتظر پرچمدار جدیدشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH