با X-A2 (محصول جدید فوجی‌فیلم) بهترین سلفی‌ها را ثبت کنید!

سلفی، سلفی و سلفی؛ چیزی که روزانه تعدادی زیادی از آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنیم و جملاتی نظیر “همین الان یهویی” را نیز به‌وجود آورده است! اغلب کاربران برای ثبت تصاویر سلفی از دوربین جلویی اسمارت فون خود استفاده می‌کنند و اغلب کمپانی‌ها نیز سعی دارند تا دوربین جلویی محصول‌شان را بهبود بخشند. اما هر چقدر هم که تلاش کنند نمی‌توانند دوربینی بر روی محصول خود قرار دهند که تصاویری نظیر یک دوربین کامپکت ثبت کند.

fujifilm-x-a2-interchangeable-2015-01-15-04

کمپانی فوجی‌فیلم چندی است که به اهمیت تصاویر سلفی در میان کاربران پی برده و در این خصوص دوربینی کامپکت با قابلیت ثبت تصاویر سلفی را ساخت. این دوربین X-A1 نام داشت که فوجی‌فیلم اخیرا نسل جدیدی از آن را با نام X-A2 معرفی کرده است که صفحه نمایش آن قادر است تا 175 درجه بچرخد تا کاربر بتواند تصاویر سلفی‌ بسیار خوبی از خود ثبت کند. ناگفته نماند که این محصول یک دوربین بدون آینه است و از تمام مزیت‌های چنین دوربینی بهره می‌برد.

fujifilm-x-a2-interchangeable-2015-01-15-02

فوجی‌فیلم بر روی این محصول دوربینی 16.3 مگاپیکسلی به همراه سنسور APS-C قرار داده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا هرچه بهتر به ثبت تصاویر سلفی بپردازند. این دوربین ماه آینده روانه بازار خواهد شد که قیمت نسخه‌ای که داری لنز 24-75 میلی متری (f/3.5-5.6) است 550 دلار و قیمت نسخه‌ای که لنز 50-230 میلی متری دارد 699 دلار خواهد بود.

6 در مورد “با X-A2 (محصول جدید فوجی‌فیلم) بهترین سلفی‌ها را ثبت کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH