با ویژگی جدید توئیتر، قادر هستید تا توئیت‌های مختلف را ترجمه کنید!

توئیتر یک شبکه اجتماعی بزرگ است که افراد زیادی را از سرتاسر جهان به یکدیگر متصل می‌کند و حال با کمک ویژگی translate tweet کاربران می‌توانند توئیت‌های سایر کاربران را نیز بفهمند.

bing

اخیرا توئیتر با کمک کمپانی مایکروسافت، مترجم سرویس جستوجو بینگ را به توئیتر آورده است تا کاربران بتوانند بفهمند سایر کاربرانی که زبانی متفاوتی دارند، چه می‌گویند. همان‌طور که کاربران ویندوزفون می‌دانند، این ویژگی چندین بار در اپلیکیشن‌های مختلف آزمایش شده اما اکنون به‌صورت عمومی قابل دسترس است.

tweet_translation

برای این کار، کاربران توئیتر در موبایل می‌توانند وارد بخش تنظیمات اپلیکیشن توئیتر شوند و بخش Translate tweets را فعال نمایند تا متون از این پس به زبان کاربران ترجمه شود.

اگرچه این مترجم متن‌ها را به صورت ماشینی ترجمه می‌کند و نباید انتظار یک متن روان را از آن داشت اما کاربران از طریق آن می‌توانند محتوای کلی را دریابند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که تکنولوژی روز به روز پیشرفت می‌کند و احتمالا به‌زودی این مشکل نیز در ترجمه متون حل خواهد شد.

به‌نظر شما مترجم‌های اینترنتی چقدر می‌توانند یک متن را درست ترجمه کنند؟

4 در مورد “با ویژگی جدید توئیتر، قادر هستید تا توئیت‌های مختلف را ترجمه کنید!”

  1. مشکل در ترجمه های این ترجمه گرها بیشتر مربوط به زبانهایی که از راست به چپ نوشته میشنده و گرنه در بقیه موارده حتی میشه گفت یه ترجمه سلیسو در اختیارتون میزاره. امیدوارم در اینده این مشکل که شامله زبانه شیرینه فارسیم میشه کاملن رفع بشه و بتونیم به راحتی با هر کسی در جای جایه کره زمین بحثو تبادل نظر کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH