فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفت!

چندی است که درخواست کاربران ایرانی از مایکروسافت گل کرده و واقعا مایکروسافت نیز به این درخواست‌ها عمل کرده و فعلا یکی از آن‌ها که افزودن تقویم هجری شمسی به ویندوز بود را در ویندوز 10 عملی کرده است. حال گویا در میان این درخواست‌ها مایکروسافت یکی دیگر را نیز تحقق بخشیده است.

MICROSOFT-STORE

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، امروز کاربران ایرانی قادر شدند تا از فروشگاه نرم افزاری ویندوز بدون هیچ نوع محدودیتی استفاده کنند و دسترسی کامل را دارند. این درخواست کاربران اکنون بیشترین آرا را دارد و در حال حاضر حدود 49,003 رای دریافت کرده است. اگرچه فعلا مایکروسافت کامل شدن این اقدام را تایید یا رد نکرده است اما در حال حاضر کاربران قادر به استفاده از این فروشگاه نرم افزاری هستند.

پیش از این کاربران ایرانی با نام کشور و IP خود نمی‌توانستند از این فروشگاه نرم افزاری ویندوز استفاده کنند اما در حال حاضر این امکان وجود دارد. البته از آن‌جایی که این درخواست فعلا برچسپ کامل شده یا COMPLETED را نخورده است، امکان باز پس گیری این دسترسی وجود دارد.

microsoft-store-2

البته شما همچنان می‌توانید با رای دادن به این درخواست (در لینک زیر) آن را بیشتر به حقیقت نزدیک کنید:

درخواست برای دسترسی ایرانیان به فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت

علاوه بر این می‌توانید گامی دیگر در جهت پشتیبانی از زبان فارسی در کورتانا بردارید. برای این کار از طریق لینک زیر وارد عمل شوید:

دوست دارید کورتانا از زبان فارسی پشتیبانی کند؟ پس رای دهید!

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا این دسترسی فعلی کاربران ایرانی به فروشگاه مایکروسافت یک اختلال کوچک است و یا اینکه محدودیت برداشته شد؟

11 در مورد “فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفت!”

  1. مایکروسافت این همه بیاد هزینه کنه وقت بزاره فارسی اضافه کنه به کورتانا که ایرانی های عزیز بیان از کرک و هک واسه ویندوز استفاده کنن؟ اگه ایکارو بکنن خیلی لطف کردن چون ما لطفشونو با یه خرید ساده هم جبران نمیکنیم…

  2. اینقدر تو تحریم بودیم که شنیدن این خبرها دیگه جذابیتی نداره. ولی خبر امیدوار کننده ای هستش البته مایکروسافت باید از سال قبل این کار رو میکرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH