احتمال غیبت سونی اکسپریا Z4 در رویداد MWC!

gsmarena_001

تا MWC بیشتر از یک ماه دیگر مانده است و حرف و حدیث‌های این رویداد بزرگ از همین الان شروع شده‌اند. سامسونگ و اچ‌تی‌سی با دو پرچمدار گلکسی اس 6 و وان ام 9 برایمان برنامه‌های خوب و مهیجی مد نظر گرفته‌اند، اما ظاهرا سونی قرار است دوستدارانش را ناامید کند.

این سازنده ژاپنی که طبق سنت عرضه پرچمدارانش را تا پایان ماه مارچ انجام می‌داد، گفته می‌شود که نسل بعدی پرچمدار سری اکسپریای خود یعنی Z4 را برای تابستان آماده خواهد کرد. البته هیچ چیز غیر ممکن نیست و امیدواریم کمپانی برنامه‌اش را تغییر دهد، ولی احتمال خالی بودن جای سونی اکسپریا Z4 در رویداد MWC بیشتر است.

متاسفانه شواهد هم حکایت از غیبت این پرچمدار دارند، زیرا تا به حال خیلی کمتر از آنچه باید، از این اسمارتفون شنیده‌ایم و این یعنی یک جای کار می‌لنگد. بعلاوه عرضه اکسپریا Z3 بنفش هم نشان می‌دهد که شاید سونی واقعا قصد رو نمایی از Z4 را ندارد. البته اطلاعانی که از مشخصات این پرچمدار تا به الان منتشر شده‌اند و گواهی شدن آن در ژاپن از سوی دیگر، نشان می‌دهند که اکسپریا Z4 را خیلی زود خواهیم دید.

با این حال ما هم از ته دل می‌خواهیم که سونی در رویدادی به این مهمی چیزی بیشتر از ارائه اسمارتفونهای میان رده در چنته داشته باشد.

5 در مورد “احتمال غیبت سونی اکسپریا Z4 در رویداد MWC!”

  1. آی تی رسان دوستانه میگم:چند وقته پستاتون بشدت کم شده! روزی 1 دونه! و اونایی که میزارید هم کهنه شدن مثل همین پست که خبرشو دو روز پیش شنیدم.یه زمانی اولین سایتی که صبح چک میکردم شما بودین.دلیل؟

    1. مجتبی مسکینی

      فکر نکنم در یک سال اخیر بتونید روزی رو مثال بزنید که فقط یک پست داشته باشیم! همین امروز که شما دارین میگین روزی ۱ پست میذاریم از صبح تا حالا ۷ تا پست زده شده و روز هم همچنان ادامه داره و تموم نشده و در ادامه هم پست خواهیم گذاشت!
      هیچ سایتی هم در دنیا نمیتونه تمام اخبار رو در لحظه منتشر کنه! ممکنه برخی خبرها با چند ساعت تاخیر منتشر بشن و این بستگی به سیاست اون سایت داره!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH