آیا شاهد همکاری سونی و گوگل برای ساخت اکسپریا نکسوس خواهیم بود؟

اخیرا تعدادی تصویر در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده است که به‌نظر می‌رسد از مرکز طراحی سونی به گوگل ارسال شده باشد. این تصاویر به تعدادی کاغذ که محتوای یک گوشی جدید را در خود دارند مربوط می‌شود. این گوشی در حال حاضر Porpita نام دارد که انتظار می‌رود نکسوس بعدی گوگل باشد که توسط کمپانی سونی ساخته خواهد شد. (اکسپریا نکسوس)

Sony-Porpita-Xperia-Nexus_2-640x480

در این اوراق تصاویر شماتیکی از گوشی نیز وجود دارد که نشان دهنده صفحه نمایش 4.3 اینچی این محصول است که وضوح تصویر 1080p با تراکم پیکسلی 526 PPI را ارایه می‌دهد. دوربین پشتی این دستگاه 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود. 3 گیگابایت حافظه رم و 32/64 گیگابایت نیز حافظه داخلی به همراه یک باتری 3780 میلی آپر ساعتی درون این محصول جای گرفته‌اند.

Sony-Porpita-Xperia-Nexus_1-640x480

شایعات در خصوص همکاری گوگل و سونی در زمینه تولید یک اسمارت فون چند سالی است که وجود دارد اما فعلا چنین محصولی متولد نشده است و انتظار می‌رود که این تصاویر منتشر شده شروعی خوب برای این همکاری باشد. علاوه بر این در تصاویر مشخصات دیگری نیز وجود دارد که در تصویر زیر می‌توانید در خصوص آن‌ها اطلاع یابید.

Sony-Porpita-Xperia-Nexus_3-640x4801

نکسوس 6 محصولی واقعا بزرگ بود اما این محصول که فعلا Porpita شناخته می‌شود صفحه نمایش 4.3 اینچی دارد که نسبت به پرچم‌داران فعلی نیز کوچک‌تر است. ماجرا از چه قرار است؟

3 در مورد “آیا شاهد همکاری سونی و گوگل برای ساخت اکسپریا نکسوس خواهیم بود؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH