آفیس 2016 تغییرات بسیار کمی نسبت به نسخه فعلی خواهد داشت!

همان طور که تاکنون اطلاع یافته‌اید، مایکروسافت در جریان کنفرانس خبری خود که دو هفته پیش برگزار شد سر و صدایی زیادی را به پا کرد و نگاه‌های زیادی به سویش دوخته شد. زیراکه این کمپانی در حقیقت واقعا خوش درخشید و محصولات و ویژگی‌های جالبی را معرفی کرد.

مجموعه نرم افزار‌های آفیس که اغلب افراد با آن آشنا هستند نیز تاکنون هر از چند گاهی توسط مایکروسافت به‌روز رسانی شده و ویژگی‌های جدید را دریافت کرده بود. حال با معرفی ویندوز 10 مایکروسافت خبر از انتشار نسخه 2016 مجموعه نرم افزار آفیس داده و امروز نیز تصویری از محیط این برنامه به بیرون درز کرده است.

screen_shot_2015-01-30_at_8.46.57_pm_story

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید تغییرات زیادی را نسبت به نسخه فعلی در نسخه 2016 شاهد نیستیم اما اغلب آیکون‌ها به‌روز شده‌اند و تغییر یافته‌اند. شکل کلی این برنامه چندان تغییری نداشته اما زیباتر و شکیل‌تر شده است.

فعلا معلوم نیست که مایکروسافت چه زمانی قرار است این نسخه را روانه بازار کند اما انتظار می‌رود اواخر امسال شاهد ورود آفیس 2016 به بازار باشیم. بر اساس گزارشات این نسخه مشکلات و باگ‌های زیادی در حال حاضر ندارد. ویژگی‌هایی نیز به این نسخه افزوده شده اما چندان هم قابل توجه نیستند و در واقع خیلی جزیی هستند. برای تصور نسخه 2016 نسخه فعلی را با تغییرات جزیی در شکل آیکون‌ها در نظر بگیرید.

5 در مورد “آفیس 2016 تغییرات بسیار کمی نسبت به نسخه فعلی خواهد داشت!”

  1. بطور معمول مایکروسافت همواره نسخه های مختلف افیس رو نسبت به نسخه قبلیش کاملتر و کاربر پسندتر روانه بازار کرده منتها مشکلی که وجود داره اینه که آموزش دهندگان مباحث رایانه همیشه از مایکروسافت عقب ترند و در حالیکه این شرکت نسخه 2013 آفیس را ارائه کرده هنوز در 99 درصد آموزشگاهها به آموزش گیرندگان نسخه 2003 آفیس رو آموزش میدن که حتی نسبت به نسخه 2007 آفیس خیلی خیلی محدودتره .

    1. سعید میرزاپور

      با این نظرتون کاملا موافقم، اغلب آموزشگاه‌ها حتی فنی حرفه‌ای هم اغلب عقب هستند و حتی تا جایی که بنده اطلاع دارم فعلا از ویندوز XP استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH