Coolpad Ivvi K1 Mini عنوان باریکترین اسمارتفون دنیا را از آن خود کرد!

The-World-s-Thinnest-Smartphone-Is-Now-the-Coolpad-Ivvi-K1-Mini-With-4-7mm-Body-472073-3

چند ماه پیش، باریکترین هندست Oppo R5 بود که قطری برابر با 4.85 میلیمتر داشت، اما همانطور که هیچ عنوان و مقامی مادام العمر نیست، عنوان باریکترین خیلی زود به  Vivo X5 Max تعلق گرفت که توانسته بود با قطر 4.77 میلیمتر در صدر بی‌ایستد.

اما جالب اینجاست که در حال حاضر  Vivo X5 Max هم باریکترین نیست و این عنوان را Coolpad Ivvi K1 Mini  از آن خود کرده است.تلفنی چینی از کمپانی کوپلند که یکی از شعباتش با نام Ivvi آن را ساخته است. این دستگاه دارای قطری برابر با 4.7 میلیمتر است که تفاوت چندانی با قطر Vivo X5 Max ندارد، ولی همین مقدار هم کافیست که ان را فعلا باریکترین اسمارتفون دنیا کند.

از نظر مشخصات Coolpad Ivvi K1 Mini با دو هندست Vivo X5 Max و Oppo R5 قابل مقایسه نیست. دو مدل نامبرده در محدوده پایین تا میان رده قرار می‌گیرند و نماینده کوپلند در گروه میان تا بالا رده‌ها جای می‌گیرد. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش4.7 اینچی با رزولوشن 720×1280 پیکسل است و یک پردازنده اسنپدراگون 410 چهار هسته‌ای و 64 بیتی برایش انتخاب شده است. این دستگاه دارای رم یک گیگابایتی بوده و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

The-World-s-Thinnest-Smartphone-Is-Now-the-Coolpad-Ivvi-K1-Mini-With-4-7mm-Body-472073-4

دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی هم در پشت و قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده‌اند و باتری آن یک نوع 1800 میلی آمپری است. در ضمن این دستگاه از 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه بعلاوه قابلیت کنترل وسایل خانه را هم دارد.

قیمت آن 200 دلار اعلام شده و کوپلند اعلام داشته که رنگهای بیشتری از آن هم در راهند.

4 در مورد “Coolpad Ivvi K1 Mini عنوان باریکترین اسمارتفون دنیا را از آن خود کرد!”

  1. باید توجه داشت ک ضخامت بیش از حد باعث میشه گوشی زیاد خوش دست نباشه و همچنین امکان افتادن از دست هم زیادتره………همچنین آدم همیشه ترس از این پیدا میکنه ک گوشی مثلا توی جیب و تحت فشار خم بشه!!!

  2. آقا منو حرس نده شاید حق با تو باشه آیفون انقدر خوب به کیفیت احمیت داده که فروش کرده این گوشی تو جیب میره و اون خلع باعث میشه که….. ولش کن دوبارهدشما ها میرید از ناراحتی حقیقت بیمارستان
    البته خودمونیم تن استیو الن از دست تیم کوک داره ویبره میره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH