فروش 12 میلیون اسمارت فون توسط سونی در عرض 3 ماه!

کمپانی سونی یکی از بهترین تولید کننده‌ها در زمینه تولید اسمارت فون است که تاکنون محصولات خوب و زیادی را معرفی و روانه بازار کرده است. یکی قابلیت‌هایی که پرچم‌داران سونی را متفاوت و کاربردی‌تر از سایر محصولات کرد ویژگی ضد آب بودن آن‌ها بود که در میان کمپانی‌های مختلف کمتر چنین چیزی را دیده بودیم. حال گزارش مالی این شرکت منتشر شده است که نشان از محبوبیت این شرکت در میان کاربران دارد.

Xperia Z3

کمپانی سونی در سه ماهه آخر حدود 12 میلیون دستگاه فروخته که فروش 80 میلیون دلاری را نصیب این شرکت کرده است. این درحالیست که سه ماه سال گذشته در همین ما‌ه‌ها این شرکت 8.8 میلیون دستگاه فروخته بود و تابستان امسال نیز 9.9 میلیون فروش داشت. این اعداد و ارقام نشان از رشد بخش موبایل این شرکت دارد و حقیقتا این کمپانی در طول سال گذشته محصولات و پرچم‌داران بسیار خوبی را معرفی کرده است که می‌توان از پرچم‌داران این شرکت دریافت که این دستگاه‌ها به پختگی کامل رسیده‌اند.

محصولاتی نظیر اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت به لطف داشتن طول عمر باتری مناسب و سخت افزار قدرتمند که در برابر نفوذ آب نیز مقاوم بود توانستند محبوبیت زیادی را برای سونی به وجود آورند.

با وجود اینکه بخش موبایل سونی فروش خوبی داشته است اما در واقع این شرکت همچنان به سود دهی نرسیده است و در اغلب مواقع دچار ضرر در این بخش می‌شود. اما برخلاف بخش موبایل بخش پلی استیشن 4 و تولید سنسور‌های دوربین این شرکت سود دهی مناسبی داشته است و چندی پیش نیز اخباری در خصوص اینکه سونی تصمیم دارد بخش اسمارت فون خود را محدود کند به گوش رسید. اما بر اساس گزارش مالی منتشر شده این ضرر کم کم مسیر بهبود را به خود گرفته است و سونی می‌تواند آن را به سود دهی برساند.

 

10 در مورد “فروش 12 میلیون اسمارت فون توسط سونی در عرض 3 ماه!”

  1. اکسپریا ال تو حلق پلاستیک

    واااااااااااااااااااااااای دااااااااااااااااارم دیواننه میشم چه میکنه سونی زده رو دست هرچی تکنولوژی تو دنیا هست پرچم میره بالا تر

  2. امیدوارم قیمت گوشی های جدیدی که میخواد ارائه کنه خیلی بالا نباشه، چون تو سیاست جدیدش فقط گوشی های رده بالا و گرون رو لحاظ کرده
    تولید کمتر…سود بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH