اچ‌تی‌سی وان m9 در کنار اندروید میزبان ویندوز 10 نیز خواهد بود!

با شنیدن نام کمپانی اچ‌تی‌سی بی‌درنگ کیفیت بالای محصولات به ذهن هر کاربری می‌رسد و واقعا عملکرد آن در زمینه تولید محصولات با کیفیت بسیار عالی است. یکی از سری محصولاتی که تاکنون توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند سری وان این کمپانی است که فعلا مجبوب‌ ترین‌هایش با نام‌های وان و وان m8 معرفی و روانه بازار شده‌اند.

حال بر اساس اخبار منتشر شده نسخه جدید این سری که لقب پرچم‌دار را نیز یدک خواهد کشید ماه آینده در کنفرانس جهانی موبایل معرفی خواهد شد. این محصولات که وان m9 و m9 پلاس یا اچ‌تی‌سی هیما و اچ‌تی‌سی هیما اولترا نامیده می‌شوند همانند برادران بزرگ‌تر خود بدنه زیبا و باکیفیتی خواهند داشت و سخت افزار آن‌ها نیز شایسته لقب پرچم‌دار خواهد بود.

HTC-One-M8-Windows-Phone

چندی پیش حساب کاربری @upleaks که اخبار و شایعات زیادی را تاکنون منتشر کرده است مدعی شده بود که شاهد پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در کنفرانس جهانی موبایل نخواهیم بود و اکنون نیز این حساب کاربری اعلام نموده که اچ‌تی‌سی وان m9 علاوه بر نسخه اندرویدی یک نسخه با سیستم عامل ویندوز  10 نیز خواهد داشت. این درحالیست که مایکروسافت فعلا نسخه رسمی ویندوز 10 را منتشر نکرده است و در تابستان شاهد آن خواهیم بود. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی در این نسخه ویژگی‌های اصلی ویندوز 10 را تا زمان انتشار رسمی آن در پرچم‌دار خود قرار دهد.

سال گذشته نیز این کمپانی پرچم‌دارش را با نام وان m9 به ویندوز فون مجهز کرد و این در حالی بود که نسخه اصلی این دستگاه از سیستم عامل محبوب اندروید استفاده می‌کرد.

حال بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده منتظر وان m9 با صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 1080p هستیم که از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 810 استفاده می‌کند. 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای این محصول در نظر گرفته شده است و 32 گیگابایت نیز حافظه داخلی خواهد داشت. سیستم عامل این محصول نیز در دو نسخه اندروید و ویندوز 10 وجود خواهد داشت تا کاربران بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

7 در مورد “اچ‌تی‌سی وان m9 در کنار اندروید میزبان ویندوز 10 نیز خواهد بود!”

  1. به نظر من اگه ویندوز فون مخصوص یک کمپانی بود بهتر بود مثل ios که مخصوص کمپانی اپل هست ویدوز فون یا ویندوز 10 هم مخصوص مایکروسافت یا نوکیا بود بهتر بود

  2. خیلی خوبه هااا یه گوشی دو سیستم عامل مختلف داشته باشه…
    کاشکی بقیه گوشی ها هم اینجوری بودن…

  3. آن کس که بیند روی او
    شوریده گردد عقل او
    دنیای من در عقل من
    با ‏Htc – Ams
    “دنیایی به زندگی خود اضافه کنید”
    @ZamaN@

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH