در یوتیوب کارگردان ویدیو شوید، ویژگی تماشا از طریق دوربین‌های مختلف افزوده شد!

یوتیوب یک شبکه به اشتراک گذاری ویدیو است که کاربران بسیار زیادی از سرتاسر جهان دارد و تاکنون نیز ویژگی‌های جالبی را به سرویس خود اضافه کرده است اما امروز یوتیوب یک ویژگی جدید را معرفی کرد که واقعا جالب بود.

youtube-4-camera

احتمالا شما نیز پشت صحنه برنامه‌های تلویزیونی را مشاهده کرده‌اید که در آن چند تصویر از محیط فیلم‌برداری نمایش داده می‌شود و کارگردان بر اساس شرایط مختلف دوربینی را انتخاب می‌کند و به تماشاگر نشان می‌دهد. اما با کمک ویژگی جدید یوتیوب از این پس می‌توانید کارگردان خودتان شوید. از امروز یک ویژگی به‌صورت آزمایشی در یوتیوب قرار گرفته است که کاربر از طریق آن می‌تواند دوربین را تغییر دهد و از جهت دیگری فیلم را مشاهده کند.

البته این قابلیت تنها زمانی ممکن است که از فیلم مورد نظر توسط چند دوربین فیلم‌برداری شده باشد و فیلم هر دوربین نیز در یوتیوب آپلود شود. این ویژگی در کنسرت و رویداد‌های زنده بیشتر جالب می‌شود و تقریبا همان حسی به شما دست می‌دهد که انگار در کنفرانس حضور دارید.

این ویژگی فعلا از چهار دوربین پشتیبانی می‌کند اما یوتیوب تصمیم دارد پشتیبانی از 6 دوربین را نیز به سرویس خود اضافه کند. در تست‌هایی که ما در آی‌تی‌رسان انجام دادیم، تماشای ویدیو به‌صورت چند دوربین واقعا جالب بود و البته نیاز به یک اینترنت با سرعت خوب دارد.

Screen_Shot_2015-02-04_at_9.42.21_AM

در حال حاضر یوتیوب ویدیویی از یک کنسرت را برای آزمایش در اختیار کاربران قرار داده است که شما می‌توانید از طریق لینک زیر آن را به همراه دوربین‌های مختلف مشاهده نمایید.

تماشای کنسرت با چند دوربین در یوتیوب

5 در مورد “در یوتیوب کارگردان ویدیو شوید، ویژگی تماشا از طریق دوربین‌های مختلف افزوده شد!”

  1. این تغییر و نوآوری بطور قطع یک نقطه عطف برای تاریخ ویدئو در وب هستش. میشه گفت یک انقلابه و واقعاً تحسین برانگیزه. باید به گوگل بخاطر این نوآوریها تبریک گفت

  2. احسان چهری

    پشتیبانی گوگل از یوتیوب که الکی نیست!
    فیس بوک گفته بود میخواد با یوتیوب مقابله کنه حالا بیاد مقابله کنه 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH