با مشخصات تبلت‌های جدید سامسونگ آشنا شوید

هر از گاهی سامسونگ دست از تولید اسمارت فون‌های سری گلکسی دست برداشته و به گجت‌های دیگری نیز نگاه می‌کند!

432327-samsung-galaxy-tab-s-10-5

در جدیدترین اخبار، باید با مشخصات تبلت‌های جدید این کمپانی کره‌ای آشنا شویم. روز گذشته سامسونگ از تبلت‌های جدیدش که نام‌های تجاری Galaxy Tab A ،Tab و Tab J را بر روی آن‌ها نهاده است رونمایی نمود که در این مطلب با مشخصات Tab A آشنا خواهیم شد.

بر اساس گزارش Sam Mobile، تبلت‌های Galaxy Tab A و Galaxy Tab A Plus به زودی وارد بازار خواهند شد. تبلت‌های عنوان شده دارای نمایشگرهای 8 اینچی و 9.7 اینچی هستند و البته هیچ کدام از قابلیت LTE پشتیبانی نمی‌کنند.

به احتمال بسیار زیاد A Plus با قابلیت کاربردی و ویژه S Pen عرضه خواهد شد؛ اما در کنار آن سایر ویژگی‌های این تبلت در بالاترین حالت نخواهد بود.

این دو محصول هر کدام با رزولوشن 1024×768 پیکسل عرضه می‌شوند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان پردازنده اسنپدراگون 410، دوربین 5 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو، 16 گیگ حافظه داخلی و ضخامت 7.4 میلی‌متری اشاره کرد.

Tab A با رم 1.5 گیگابایتی عرضه شده و نسخه Plus دارای رمی 2 گیگابایتی است (البته تفاوت دیگر نسخه Plus وجود قلم مفید و کاربردی S Pen است). نسخه 8 اینچی تبلت‌های سری A دارای یک باتری 4 هزار میلی آمپری هستند و نسخه 9.7 اینچی با یک باتری قدرتمند 6 هزار میلی آمپری عرضه می‌شوند.

با توجه به وضوح متوسط و قابلیت‌های عادی این تبلت‌ها، انتظار می‌رود که Galaxy Tab A و Tab A Plus با قیمت مناسبی به بازار عرضه شوند.

7 در مورد “با مشخصات تبلت‌های جدید سامسونگ آشنا شوید”

    1. محمد سعید بهمنی

      اگر 2 و 3 بودن واقعا منطقی تر بود!
      البته شاید دلیلشون قیمت پایینش باشه! هرچند هنوز معلوم نیست!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH