اچ‌تی‌سی وان M9 در وب‌سایت این کمپانی دیده شد!

روز گذشته بود که اعلام کردیم اچ‌تی‌سی تصمیم دارد پرانتز‌ها را در نام گذاری وان M9 حذف کند و نام کامل پرچم‌دار اچ‌تی‌سی بدون پرانتز بعد از واژه قرار گیرد. این خبر نیز در زمان خود شایعه محسوب می‌شد اما امروز این کمپانی تقریبا شایعه مذکور را تایید کرد و به‌صورت اتفاقی نام محصول بعدی اچ‌تی‌سی در وب‌سایت این شرکت منتشر شد و سایت‌های مختلفی این اتفاق را مشاهده کردند.

htc-m9-site

پیش از این می‌دانستیم که اچ‌تی‌سی برای پرچم‌دار خود شعار One Life را انتخاب کرده است و اکنون نیز در زیر محصول آینده اچ‌تی‌سی که در وب‌سایت این کمپانی منتشر شده بود شعار مذکور قرار گرفته بود و تقریبا هر روز که به زمان معرفی این محصول نزدیک می‌شویم اطلاعات جدیدی را در خصوص آن به‌دست می‌آوریم.

اچ‌تی‌‌سی دعوت نامه خود را برای اولین روز ماه مارس (10 اسفند ماه) فرستاده است و انتظار می‌رود وان m9 نیز در این مراسم معرفی شود. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از این محصول داریم، اچ‌تی‌سی وان M9 صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 1080 خواهد داشت و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده اسنپ دراگون 810 با 3 گیگابایت حافظ رم انجام خواهد شد. رم‌های این دستگاه نیز از نوع DDR4 هستند و یک دوربین 20 مگاپیکسلی نیز در پشت این دستگاه قرار دارد که در کل یک سخت افزار قدرتمند را برای پرچم‌دار اچ‌تی‌سی رقم می‌زنند. شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را در خصوص این محصول از طریق لینک زیر دریافت نمایید:

سفری به دفترچه آی‌تی‌رسان: همه آنچه که در رابطه با اچ‌تی‌سی وان m9 می‌دانیم!

5 در مورد “اچ‌تی‌سی وان M9 در وب‌سایت این کمپانی دیده شد!”

    1. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

      مفت 2میلیون خورده ایی مفته والا !!!

      M9با پرنتزاز با بی پرانتز چه فرقی داره ؟؟؟

      10اسفند منتظر بدنیا اومدنش هستیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH