میان‌رده ا‌چ‌تی‌سی وان (m8) با نام وان M8i در راه است!

اچ‌تی‌سی وان M9 یکی از محصولاتی است که اکنون در مرکز توجهات قرار دارد و همه افراد منتظر معرفی این محصول در کنفرانس جهانی موبایل در 10 اسفند ماه هستند. اما امروز حساب کاربری @upleaks که تاکنون شایعات و اخبار بسیار زیادی را منتشر کرده است خبری را در خصوص میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی با نام وان M8i منتشر کرد.

htc-one-m8-21

وان M8i چندان تفاوتی با برادر قدرتمند خود یعنی وان (m8) ندارد و همچنان از صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 1080p بهره می‌برد و شاهد 2 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 بر روی این محصول هستیم و همچنان این محصول از اسپکر‌های بوم‌ساند استفاده می‌کند. تنها تفاوت وان M8i با وان (m8) در پردازنده آن‌هاست که وان M8i از چیپست اسنپ دراگون 610 استفاده می‌کند که در ساختار آن دو Cortex-A53 قرار دارد و فرکانس 1.7GHz و 1.0GHz را ارایه می‌دهند.

در پشت این محصول دوربین‌های دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی به همراه فلاش دوگانه LED قرار داده شده است و در بخش جلویی دستگاه نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی قرار داده شده است. راه‌های ارتباطی این محصول نیز NFC و بلوتوث 4.1 هستند. باتری وان M8i از 3000 میلی آمپر ساعت کمتر است اما اطلاعات دقیقی در خصوص آن منتشر نشده است اما می‌دانیم که دستگاه از اندروید 5.0 به همراه رابط کاربری سنس 7.0 استفاده خواهد کرد.

این محصول در آسیا، چین و اروپا روانه بازار خواهد شد و رنگ بندی آن نیز همانند برادر بزرگ‌تر خود نقره‌ای، طوسی و طلایی خواهد بود. به احتمال زیاد شاهد مشخصات کامل این محصول در نمایشگاه MWC باشیم.

2 در مورد “میان‌رده ا‌چ‌تی‌سی وان (m8) با نام وان M8i در راه است!”

    1. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

      اره دیگه میان رده هستش به 2گیگ رم اسنپد610 وقتی بالارده میشن برای اولین بار اومده باشن درحالی که الانه 810 اومده QHD اومده این سیستم میان رده محسول میشه خودمم بهش میان رده نمیگم رد کرده از میان بهش بگیم بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH